İşaretli olan yerlerde aşırı ısınma oluyor ,
Güç kaynağının altı olduğu için normalmidir ?
Yoksa elektrik akımından oluşan bir sorun varmıdır.
Anakartın yanmasından korkuyorum..
Sizlerden ricam bu işaretli bölgelere dokunurmusunuz sıcakmı ?? 😆
PS:fanlar gayet ferah üflüyor,kasanın yan kapağının biri açık çalışıyor devamlı
- Resim Silinmiş.
Kasanın Arkası , Metal Bölümü Çok Isınıyor
· 9 Yanıt · 4.8K görüntüleme 0 okuyor
9 Yanıt
Dokunan varmı ? durumlar nasıl 😆
Pek sıcak değil, fanlar iyi üflüyor. Kasanın 2 kapağı da açık.
Soğuk,full tower kasa..lol
resimde gösterdiğim kısımların metal gibi olan yerlerini diyoru ,benim fanda soğuk üflüyor ama gösterdiğim yerler ısınıyor 🙄
acaba neden olabilir
acaba neden olabilir
resimde gösterdiğim kısımların metal gibi olan yerlerini diyoru ,benim fanda soğuk üflüyor ama gösterdiğim yerler ısınıyor 🙄
acaba neden olabilir
Gayet soguk
Soguk derken yani sıcak değil ısı yok denebilir.
Kasada 1 gundur açık
Eğer senin çok ısınıyorsa sorun vardır ...
@Free
benim pc haftada 1 gün kapanıyor oda 2-3 saat.
sıcak derken aşırı değil ztn , üstte power girişinin oraya dokun , birde en alta ekran kartının oralara , fark oluyormu ?
benim pc haftada 1 gün kapanıyor oda 2-3 saat.
sıcak derken aşırı değil ztn , üstte power girişinin oraya dokun , birde en alta ekran kartının oralara , fark oluyormu ?
@Free
benim pc haftada 1 gün kapanıyor oda 2-3 saat.
sıcak derken aşırı değil ztn , üstte power girişinin oraya dokun , birde en alta ekran kartının oralara , fark oluyormu ?
Çok fark yok
Çünkü Pc havalandıran fanlar orada ve benim pc nin arkasında 10-15 cm sonra bır masa duvarı var bu yuzden orası soguk degıl ama alt taraflar soguk orası fanlar yuzunden oyle ...
Kasanın arkasında bırsey varsa ondandır
tmm bilgiler için teşekkür ederim, arkadaşıma gittim onunkiside aynı ben pcyi geçen gün temizlemiştim içini , fanları falan o yüzden birşey olmuştur diye düşünmüm.^^
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap