ustunu acayımmı beyler bısı olurmu temızleyeyım?
kasa temizleme acıl yardım Ustunu cıkartayımmı
· 7 Yanıt · 950 görüntüleme 0 okuyor
7 Yanıt
up cbk cok acıl..
Birşey olmaz ama ıslatma 😉
up beyler emınmısın romeo acsam ustunu bısey olmazmı?
up acayımmı kasanın ustunu elektrık supurgesı tuta m ustten
aç aç ama ıslatma bide parlaçaları fazla elleşme temizle sadece bide bunu bu bölüme açmamalıdın :idea:
J
JuNioRKinG
⭐ 19y
Bazı hassas yerleri var oralara dokunma kolonyalı bezle yavaş bir şekilde temizle 😉
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap