Arkadaşlar sanırım bilgisayarımı kurarken herhangi bir hata yaptım ve kasayı bozdum ama sorun nerede bilemiyorum.
Power Kablosu Takılı Ve Saglam Olmasına Ramen Açma Düğmesine Bastıgımda Açılmıyor Acaba Sorun Nerededir?
Kasa Çalışmıyor
· 7 Yanıt · 1.2K görüntüleme 0 okuyor
7 Yanıt
soeun % 85 anakartta
Arkadaşlar sanırım bilgisayarımı kurarken herhangi bir hata yaptım ve kasayı bozdum ama sorun nerede bilemiyorum.
Power Kablosu Takılı Ve Saglam Olmasına Ramen Açma Düğmesine Bastıgımda Açılmıyor Acaba Sorun Nerededir?
anakart kitapçığını eline al ve tekrardan söküp kasaya yerleştir bence böylece daha bilinçli ve sakin kurmuş olursun.
kasa önceden çalışıyormuydu ?
Arkadaşım %90 diyorum ki ledleri yanlış taktın power sw yi pover sw pover led i pover led yerine takmamış isen çalışmaz 😄 herşeyi doğru taktına emin ol.Dikkatl ol (+,-) kutup fark eder yaka bilirsin. Baktın olmuyor kısa devre dene . extraloob un dediği gibi litapçığı al orda ney nereye gösteriyor 😄
Teşekkürler. Sorunun Sebebi Kesik Bir Kablo Ve Sebebi Kardeşim 🙄
En Kısa Zamanda Halledip Aranıza Dönüceğim 😜
En Kısa Zamanda Halledip Aranıza Dönüceğim 😜
kasa önceden çalışıyormuydu ?
Hahaha
Cem YıLmazın Espiriye Benzemis 😄
Daha Önceden GüLdüLermi ^^
Dostum Ramlarını ii ce bastır ben cok cektim 2 kere carpıldım biLe ramLara dikkat AraLıkLı ses cıkarıorsa ram Lar hata verior ii ce bastır.
Bu Mesajda Arkadasımızı Uyarmak için attım. Kasanın Calısıp CalısmamasıyLa iLgisi yoktuR ..
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap