Hadi bakalım birazda burdan yakın
Karşı Cins Olsan Kendinle Çıkarmıydın
· 44 Replies · 3.8K views 0 reading
44 Replies
S
Streetwise
⭐ 19y
lol diyorum başka birşey demiyorum. 😆 😄
hayır.Böyle bi kişilikle çıkılmaz ki ☕
ama çok iyi dost olur
ama çok iyi dost olur
kesinlikle kim çıkmazki benle asdf 😄
benim gibi bi manyak ile asla çıkmazdım 😄 😆
asosyal bi insanla çıkmayı kim ister...
Hayir.
Hayir.
Tamam yakışıklıyım 😈 ama bu soruya cevap veremem 😁 😁
Şaka bir yana cidden böyle bir şeyi düşünmek bile istemiyorum Ben cinsimden memnunum 😆
Şaka bir yana cidden böyle bir şeyi düşünmek bile istemiyorum Ben cinsimden memnunum 😆
[F New]Solo Gitarist
Tamam Cok Yakısıklıyım Bir Okadarda Karizmatik Olabilirım Ve Paramda Bol Olabılır 😈 😁
AmA TaBiKi Hayır!
AmA TaBiKi Hayır!
Görünüş olarak çıkardım fakat niyet olarak çıkmazdım.
H
HeartLess*X
⭐ 19y
kesinlikle evet 😜
J
Journalist
⭐ 19y
kesinlikle hayır 😢
fakat çok iyi bir dost olurdum 😎
fakat çok iyi bir dost olurdum 😎
Tamam yakışıklıyım 😈 ama bu soruya cevap veremem 😁 😁
Şaka bir yana cidden böyle bir şeyi düşünmek bile istemiyorum Ben cinsimden memnunum 😆
bende 😄
Tamam yakışıklıyım 😈 ama bu soruya cevap veremem 😁 😁
Şaka bir yana cidden böyle bir şeyi düşünmek bile istemiyorum Ben cinsimden memnunum 😆
İlk kez katılıyorum sana 😁 😘
Evet.
gorunus olarak cıkardım ama içerden bakınca durum farklı 😊
Benim gibi abazayla ben bile çıkmam.
çıkardım
Bulacaksın üniversiteli, yakışıklı birini de çıkmayacaksın? Tabii ki de çıkardım. 😜
lol diyorum başka birşey demiyorum. 😆 :D
R
RollsRoyce
⭐ 19y
Kendimden bildiğim için çıkmazdım çok büyük gelirdi 😈 😁
Log in to write a reply.
Log In