Çizmeyi çok sevdiğim, bir kaç çizerinden de geçer not aldığım ama bir türlü bir dergiye yollamaya cesaret edemediğim eleştirinin ve mizahın beraber olduğu en güzel nokta. Çizerken ellerim kapkara olur her zaman.
Karikatür
· 1 Yanıt · 966 görüntüleme 0 okuyor
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap