Sen bilgisayar başındayken sürekli bende oynamak istiyorum diyen, ancak sen evde olmayınca bilgisayara ellemeyen, kavga için ısrar eden ve dayak yiyince şikayet eden bir mahluk...
😊
Kardeş:)
· 5 Yanıt · 1.2K görüntüleme 0 okuyor
5 Yanıt
Bizde sadece Kardeş sıfatını kullanmak için aynı anneden doğmaya gerekte yok aslında.. Ismi bilinmeyen veya unutulan şahıslarada nezaketen kullanılır ayrıca kanka anlamında kullandığıda çok sık görulmektedir ..
sadece aynı anne babadan olan çocuklar arasında ki isme verilen addır, argoda kardeşim naber diye de geçer.
oyunda genelde kullanılan samimiyetsiz bir samimiyet kelimesi "kardeş"
T
TitusPullo
⭐ 19y
o...ların "kaaardeeeeeş bi sigara versene" tarzında kullandıkları nitekim takma ad.
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap