Icerige atla
Extraloob

Kardeş:)

· 5 Yanıt · 1.2K görüntüleme
M
Mumya OP ⭐ 19y
#1
Sen bilgisayar başındayken sürekli bende oynamak istiyorum diyen, ancak sen evde olmayınca bilgisayara ellemeyen, kavga için ısrar eden ve dayak yiyince şikayet eden bir mahluk...
😊
5 Yanıt
P
Prada ⭐ 19y
#2
Bizde sadece Kardeş sıfatını kullanmak için aynı anneden doğmaya gerekte yok aslında.. Ismi bilinmeyen veya unutulan şahıslarada nezaketen kullanılır ayrıca kanka anlamında kullandığıda çok sık görulmektedir ..
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#3
sadece aynı anne babadan olan çocuklar arasında ki isme verilen addır, argoda kardeşim naber diye de geçer.
B
Baha i ⭐ 18y
#4
oyunda genelde kullanılan samimiyetsiz bir samimiyet kelimesi "kardeş"
T
TitusPullo ⭐ 19y
#5
o...ların "kaaardeeeeeş bi sigara versene" tarzında kullandıkları nitekim takma ad.

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: