Icerige atla
Extraloob

Karadeniz

· 9 Yanıt · 1.4K görüntüleme
E
EmmaW OP ⭐ 19y
#1
bu yaz çektiğim birkaç resmi koymak istiyorum bayadır kısmet şimdiyeymiş 😜
sümela manastırı;
Spoiler

fotoğraf boyutları için üzgünüm upload edince farkına vardım ne yalan söyliyeyim ufaltmayada üşendim 😜
sümela manastırı çok süper bir yer gerek gidiş-geliş yolu olsun gerek bulunduğu konumun manzarası olsun süper bir yer imkanı olan herkezin gidip görmesini isterim ayrıca buraya insanların yaptıklarını görmek çok üzücü adam tarihi resmin üstünü şafak 20 diye kazımış sonra tarihi eser kaçakçıları çoğu resmin yüzünü söküp götürmüş summer4:
9 Yanıt
N
#2
Açmayın beyler kota düşmanı 😜
E
EmmaW OP ⭐ 19y
#3
😜
W
Warrison1 ⭐ 16y
#4
bi açılmadı gitti 😆
B
B7B ⭐ 16y
#5
Resimler kötü gözüküyor ya değiştirsen iyi olur 😆
W
Wrestler ⭐ 19y
#6
800x600 pls 😊
E
EmmaW OP ⭐ 19y
#7
ozaman bekleyebilirseniz yarın düzelteyim bütün fotoğrafları 😊
orhanow
orhanow ⭐ 18y
#8
Resimler kötü gözüküyor ya değiştirsen iyi olur 😆

🍺
H
Hayta35 ⭐ 16y
#9
vay be benım topraklarıma bak yaz gelsede senelık ıznımıo alıp ucsam cok özledım trabzon gibi varmıdır yaw temız hava fındık toplamayı özleıdm 😄

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: