__KANiJE__ guildi unıon guildlerinin yanlarında olamamasına rağmen bandit kalesini savunmuş ve kaybetmemiştir bu büyük başarıdan dolayı herbir elemanını kutlar ve başarılarının dewamını dilerim!!!!!
__KANiJE__ 4eVeR
Herkese iyi forumlar iyi oyunlar
__KANiJE__ guildine bütün türkler adına teşekkr ediyorum!!!!
· 4 Yanıt · 1.4K görüntüleme 0 okuyor
4 Yanıt
Kale Gitti aşk bitti ne uni kaldı ne bişey xD
Büyük başarı derken ? 😆
Ps : Umarım kaleyi tekrar alırsınız 🕵️
Ps : Umarım kaleyi tekrar alırsınız 🕵️
O Kale Geri Gelmez Alexte turk Birliği yok Kale Gittimi unionlar dağılıyor (IIMMORTAL is Best)
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap