Icerige atla
Extraloob

Kangall !! Son Hali :))

· 35 Yanıt · 3.0K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
M
Metover ⭐ 18y
#21
Vay kerata baya büyümüş hatırlıyorum ilk koyduğun zamanı 😁
A
Addicted OP ⭐ 19y
#22
Dahada büyücek inşallah 😜
P
Pro ⭐ 18y
#23
Dahada büyücek inşallah :P

Ne yedirionuz ona bro gunde ne kadar yiyo benden fazla yiyodur heralde 😁
A
Addicted OP ⭐ 19y
#24
Dahada büyücek inşallah :P

Ne yedirionuz ona bro gunde ne kadar yiyo benden fazla yiyodur heralde 😁


15 kg kemiği 1 haftada bitiriyo 💃
P
Pro ⭐ 18y
#25
Dahada büyücek inşallah :P

Ne yedirionuz ona bro gunde ne kadar yiyo benden fazla yiyodur heralde 😁


15 kg kemiği 1 haftada bitiriyo 💃

vayy kemik suyuyla ne corba cikar hee 🤤 😜 😆
A
Addicted OP ⭐ 19y
#26
yav antalyadayken bi köpek gördüm alman kurduyla sivas kangalını çiftleştirmişler arkadaş böyle güzel bir köpek yoktu ona benzettim okadar akıllı zeki bir köpekti


Alman kurduyla kangal nası olmus cok merak ettim ya 😊
A
Addicted OP ⭐ 19y
#27
vayy kemik suyuyla ne corba cikar hee 🤤 😜 😆


Tabi önce kaynatıyorum kemiği ekmekle karıstırıp veriyorum. Sonrada kemiği veriyorum tatlı niyetine yio 😆
P
Pro ⭐ 18y
#28
vayy kemik suyuyla ne corba cikar hee 🤤 😜 😆


Tabi önce kaynatıyorum kemiği ekmekle karıstırıp veriyorum. Sonrada kemiği veriyorum tatlı niyetine yio 😆

Abow epey masraflı desene 🙄
A
Addicted OP ⭐ 19y
#29
vayy kemik suyuyla ne corba cikar hee 🤤 😜 😆


Tabi önce kaynatıyorum kemiği ekmekle karıstırıp veriyorum. Sonrada kemiği veriyorum tatlı niyetine yio 😆

Abow epey masraflı desene 🙄


Kemik artıkları alıyorum kasaptan kilosu 1 lira 😄
E
eLempTRa ⭐ 18y
#30
Benim golden var dişi 😄 tuvaletini yaparken utanıyor kafasını aşşağı indiriyor ben de sinirli olunca artık akıllandı öyle yapıyor kafayı eğiyor aşşağı 😄 harbiden çok cana yakın şeyler bu köpekler 😄
A
Addicted OP ⭐ 19y
#31
Benim golden var dişi 😄 tuvaletini yaparken utanıyor kafasını aşşağı indiriyor ben de sinirli olunca artık akıllandı öyle yapıyor kafayı eğiyor aşşağı 😄 harbiden çok cana yakın şeyler bu köpekler :D


Dişi köpekler cok utanıyo tuvaletlerini yaparken gercektende bi arkadasımda vardı baktığın zaman yapmıyodu tuvaletini bakıyodu öyle 😁
B
Baha i ⭐ 18y
#32
sadece gezdirme işettirme,beslemekle kalma .
eğitim ver herkeze sevdirme 2-3 ay sonra köpekle aranda bir bağ oluşuyor.
eğitim derken biraz internetten araştır.
sen ve köpek olsun 6 ay -1 yaş arası köpek eğitimi için en uygun dönem bazı şeyleri kazansın.
daha sonra havlama zırlama komutsuz saldırma ip bağ sağa sola kaka yapma işleri yüzünden kafan ağrımaz.
Bağ derken yanlış anlayanlar olabilir.cidden sırf sizle vakit geçirdimi köpek belirli bir dönem aranızda cidden bir bağ oluşuyor yani köpek sizi diğerlerinden çok rahat fark edebiliyor köpekde bir farkındalık oluşuyor.

hayırlı olsun ::D köpek gibisi yok sevimli sadık 😄
kediye kuşa yarasaya balığa dinazora 😄 benzemez çok farklı.
ama tekrar söylüyorum eğitmesen çok çekersin ...... ilallah dersin artık zorlanmaya başlarsın 😄
Çünkü bizim milletimiz bir hevesle alıyor hayvanları 3-5 aya sıkılıyor sonra atıyolar bişilr yapyolar hayvanlar rezil oluyo 😄

Tekrardan hayırlı olsun 😄
K
Kitty ⭐ 16y
#33
Ayy pfff bunlar köpek mi yaaa.Canavar resmen :p köpek dediğin kucağına alınır okşanır :'( Cocker Spanielım gibi mesela :] tabi ben kedi hastasıyım köpeklerden daha çok severim ;D
A
Addicted OP ⭐ 19y
#34
sadece gezdirme işettirme,beslemekle kalma .
eğitim ver herkeze sevdirme 2-3 ay sonra köpekle aranda bir bağ oluşuyor.
eğitim derken biraz internetten araştır.
sen ve köpek olsun 6 ay -1 yaş arası köpek eğitimi için en uygun dönem bazı şeyleri kazansın.
daha sonra havlama zırlama komutsuz saldırma ip bağ sağa sola kaka yapma işleri yüzünden kafan ağrımaz.
Bağ derken yanlış anlayanlar olabilir.cidden sırf sizle vakit geçirdimi köpek belirli bir dönem aranızda cidden bir bağ oluşuyor yani köpek sizi diğerlerinden çok rahat fark edebiliyor köpekde bir farkındalık oluşuyor.

hayırlı olsun ::D köpek gibisi yok sevimli sadık 😄
kediye kuşa yarasaya balığa dinazora 😄 benzemez çok farklı.
ama tekrar söylüyorum eğitmesen çok çekersin ...... ilallah dersin artık zorlanmaya başlarsın 😄
Çünkü bizim milletimiz bir hevesle alıyor hayvanları 3-5 aya sıkılıyor sonra atıyolar bişilr yapyolar hayvanlar rezil oluyo 😄

Tekrardan hayırlı olsun :D


Tesekkür ederim. Eğitime göndermeyi düşünmüyorum kendim bi kac sey öğrettim. Benden baskasını tanımıyo zaten havlama sıkıntısıda yok onun dışında bi sorun yaşıcamı zannetmiyorum. Önerilerin için saol 😊
A
Addicted OP ⭐ 19y
#35
Ayy pfff bunlar köpek mi yaaa.Canavar resmen :p köpek dediğin kucağına alınır okşanır :'( Cocker Spanielım gibi mesela :] tabi ben kedi hastasıyım köpeklerden daha çok severim ;D


Köpek dediğin kocaman olucak tuttunmu böle kocaman etli butlu 😄

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: