extra en ıı sen anlattın valla xD
Kadın Olursanız ...
· 32 Yanıt · 2.7K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
sağ elin elizabeth sol elin elissa olduğunu unutmak zorunda kalırdım 😄
ilk sana verirdim 😁 igrenç bi yorum ama recep bibidikden aklımda kalmış cok gülmüştüm 😁
kadın olursam.. Allah göstermesin xD
_
_HaNNiBaL_
⭐ 19y
Pencereden atlamak 😆
Bana pencere Yetmez Sakat Makat Kalırız Sakat Bülent Ersoy oluruz sonra Dha Feci Olur Ben direk Uçakdan Atlarım
kadın olursam.. Allah göstermesin xD
kadın olursam.. Allah göstermesin xD
Bu forumda herkeze tek tek verirdim 😄 😁
Hadi :D:D
ilk benden başlaa 🍺
yorumlar ıcın tsk
H
HaveKinqGlavie
⭐ 18y
Eeemm..Counteri gerçek yapardım , çocukların eline verirdim bi m4a1 , gerçekten sık derdim , sıkarlardı 😜
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap