Icerige atla
Extraloob

Kaç tane kız arkadaşınız olsun istersiniz???

· 26 Replies · 3.5K views · Page 2 / 2
Replies
M
Midbroke ⭐ 18y
#21
2 tane, biri öncelikli olacak şekilde. Diğeri eğlencelik, konuşmalık. Zamanı gelince bırakıp gitmelik. ^^


Sana bir Misa yollamak lazım Jigsaw . 😁
_
_HaNNiBaL_ ⭐ 19y
#22
Bir tane olsun güzel ve benim olsun xD
_
_HaNNiBaL_ ⭐ 19y
#23
Kız demek başa bela demek.Zırt pırt ararlar,maça gidersin "ne anlıyorsunuz bir topun peşinde 22 tane adam koşuyor" der.Arkadaşlarınla içmeye gidersin,e haliyle çevrende tanımadığın kızlar olur telefonda onların seslerini duyup trip atar veya çıldırır.Buluşucaz diyip 1 saat ayakta kök saldırır.
vs.vs. gibi örnekler çoğaltılır.O yüzden...

Kızlara ölüüüüüm!!! :evil:





Kızları İstemiyosan İlişkiye de Girmessin Ve Öpüşmessin Bunları yapamadan dayanabilecen mi 😊
B
belgther ⭐ 19y
#24
daha çok.

sadece sex için yanıtladım.

lakin şöyle bir durum var aşkı ve sexi aynı anda yaşayacağım 3 kız arkadaşım olsun (zamanında 4 tane vardı aidsli gibi geziyordum ortalıkta ruh gibi 4 fazla 3 süpppooo)


*aşk yalan güzelim hayatın anlamı aşk-sex-sevgi triosu.


dogru, ne de olsa ask, sex, sevgi hepsi ucu asagiya bakan eskenar bir ücgendir 😄
.NET
.NET ⭐ 19y
#25
Ne diyeceğimi bilemiyorum 😄 Bir tane kız arkadaşım olsun isterdim ki şu an beni peşinden çok koşturuyor 😄 Bir yığın sevgilim oldu lakin ilk kez birine bu derece bağlandım 😁
[F New]Solo Gitarist
A
addIcFb ⭐ 19y
#26
1 tane yeter bana !-.-"

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: