Sarışın psikiyatriste giderek derdini anlatiyordu :
- Hep ayni rüyayi görüyorum : Bir kapi var, üzerinde bir yazi... Kapiyi itiyorum, itiyorum bir türlü açilmiyor. Ter içinde uyaniyorum.
- Kapinin üzerinde ne yazili peki?
- Çekiniz.
😆 😆
Kabus ( Sarışın :P )
· 5 Yanıt · 4.2K görüntüleme 0 okuyor
5 Yanıt
makara: 😆 😁
Buna benzer video vardı facede saçını boyatmış sarışını nsl anlarız diye aynı böle makara:
😆
makara: 😆 😁
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap