banlarlarsa banlasınlar 3 senedir kas kas ne bu yaa, verdiğim para nereye vardı emeklerimi saymıyorum. yolun sonundada bir ışık görünmüyor, banlanırsam üzüleceğimi sanmıyorum.
Joymax'dan Uyarı [İllegal Kullanıma Karşı]
· 27 Yanıt · 5.5K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
_
_By_DaDaSsS_
⭐ 17y
Banlarlarsa banlasınlar hacım hic umrumda degil daha iyi bi daha char acıpta kasma zorunda olmam böyle yapmaları daha iyi insanı sogutuyolar zaten gbotlar yokken kac kişinin sro oynadıgı cok belli serverlar bomboşşşşşşş cool2: sin: pray:
joymax gibi aptal, ne yaptığını bilmeyen bir şirkettende bu beklenir.
benim 4 car var bann lasın lar nolcak oyunu bırakırım np yane 😄
joymax ın cebine atarsın bi 300-500 silk parası bak bakalım bişi yapıyor mu 😆 😁

Şimdi ilk ve 2. sayfadaki yorumları okudum da herkez oyunu 110 olmak için oynadıgı kararına vardım.
Oyunu zevk alarak oynamak daha güzel değil mi ? Niye herkes 1 2 ayda 110 olma cabasında daral:
Yanlış mıyım ? ☕
maximum levela ulaşmadan bu oyundan keyif alamazsın, bu yüzden.
max levele ulaşsan bile itemin olucak . bunu hep savunmuşumdur ^^,
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap