+9 hâlini gormek isteriz ^^
Joxmax Hakkımı Verdi PoP Sun Blade !
· 41 Yanıt · 4.4K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 2 / 3
Yanıtlar
Bu char hakkındaki her haber nedense heyecanlandırıyor beni kafamda öyle yerini tuttu , bu arada çoook hayırlı olsun 😜
Snn adına mutlu oldum ne gzl son ss deki crit spr dah ii sunlar çıkartırsın inşallah ii oyunlar
Hayırlı olsun !!!
harikasın bro. crite bittim 🤘 🙏
İyi dileklerinizden dolayı bütün extraloobculara teşekkür ederim saolun var olun düşnüyorumda extraloob olmasa nerde paylaşacaz mutluluğumuzu arkadaşlığımızı kavgaları dövüşleri yeri gelip kalp kırıklıklarımızı yeri gelip sevgi sözcüklerimizi ❤️ heeee bide unutmadan kime uzattıracam ben sbotu 👍 😁
❤️ İYİKİ VARSIN EXTRALOOB ❤️
C
chipshajen
⭐ 17y
erdi taktik nedir? 😄
erdi taktik nedir? :D
erdiye sor istersen burdan ulaşamassın öm at 😊 gerçi tutmuyo o taktik :xD
tebrikler kardeşim güle güle kullan 😊
tebrikler kardeşim güle güle kullan :)
sagol.Harbi milleti keserken Güle güle kullanacam :)::))
Merak ediyorum kaç silkte çıktı acaba ? 😜 Ayrıca hayırlı olsun, ilaç gibi gelmiştir bu sun blade tebrikler 🍺
EXL | SRO | İŞKOLİK
Merak ediyorum kaç silkte çıktı acaba ? 😜 Ayrıca hayırlı olsun, ilaç gibi gelmiştir bu sun blade tebrikler 🍺
Kardeşim 2 sayfa ınventöri tamamen dolu popdu yani 400 silk felan.Kaçıncı popda çıktı o kadar popun arasından dersen 3.de .çıktı gerisi fos.
K
karakaya67
⭐ 17y
bir blade için kendinden yuksek weya aynı lwl çara 61 crit super iyi sunlara
M
Mike Shinoda
⭐ 19y
Senin mutluluğun kimi üzdü? 😆
bir blade için kendinden yuksek weya aynı lwl çara 61 crit super iyi sunlara
o bowcuyuda ben kasıyom uzun süredir oda 95 aynı level yani 😊
Senin mutluluğun kimi üzdü? 😆
boşver zengin adam üzülür mü 😉
Hayırlısı olsun.
Y
youremindme
⭐ 16y
cok hyrlı olsn walla :):):)
Tebrikler
Tebrikler bu charın ufaklık halini ilk açıldığı zamandaki ss'ler aklıma geldide iyi işler başardın gerçekten biraz geç yavaş oldu ama hakkını vere vere oldu:)
Tebrikler bu charın ufaklık halini ilk açıldığı zamandaki ss'ler aklıma geldide iyi işler başardın gerçekten biraz geç yavaş oldu ama hakkını vere vere oldu:)
geç olsun güç olmasın bir ara 1, 1,5 ay kadar hiç girmedim sroya ondan kasılmadı charrım bide maddi olanak yoktu zaten :(: char 96 %30 ve full kasıma devam.
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap