Icerige atla
Extraloob

Joxmax Hakkımı Verdi PoP Sun Blade !

· 41 Yanıt · 4.4K görüntüleme · Sayfa 2 / 3
Yanıtlar
Advance
Advance ⭐ 18y
#21
+9 hâlini gormek isteriz ^^
F
FruitFly ⭐ 18y
#22
Bu char hakkındaki her haber nedense heyecanlandırıyor beni kafamda öyle yerini tuttu , bu arada çoook hayırlı olsun 😜
3
32alper ⭐ 19y
#23
Snn adına mutlu oldum ne gzl son ss deki crit spr dah ii sunlar çıkartırsın inşallah ii oyunlar
W
Warden_ ⭐ 17y
#24
Hayırlı olsun !!!
T
Trixie ⭐ 17y
#25
harikasın bro. crite bittim 🤘 🙏
T
TillDoomsDAY OP ⭐ 17y
#26
İyi dileklerinizden dolayı bütün extraloobculara teşekkür ederim saolun var olun düşnüyorumda extraloob olmasa nerde paylaşacaz mutluluğumuzu arkadaşlığımızı kavgaları dövüşleri yeri gelip kalp kırıklıklarımızı yeri gelip sevgi sözcüklerimizi ❤️ heeee bide unutmadan kime uzattıracam ben sbotu 👍 😁

❤️ İYİKİ VARSIN EXTRALOOB ❤️
C
chipshajen ⭐ 17y
#27
erdi taktik nedir? 😄
T
TillDoomsDAY OP ⭐ 17y
#28
erdi taktik nedir? :D


erdiye sor istersen burdan ulaşamassın öm at 😊 gerçi tutmuyo o taktik :xD
N
NoAL ⭐ 17y
#29
tebrikler kardeşim güle güle kullan 😊
T
TillDoomsDAY OP ⭐ 17y
#30
tebrikler kardeşim güle güle kullan :)


sagol.Harbi milleti keserken Güle güle kullanacam :)::))
Toxicated
Toxicated ⭐ 18y
#31
Merak ediyorum kaç silkte çıktı acaba ? 😜 Ayrıca hayırlı olsun, ilaç gibi gelmiştir bu sun blade tebrikler 🍺
EXL | SRO | İŞKOLİK
T
TillDoomsDAY OP ⭐ 17y
#32
Merak ediyorum kaç silkte çıktı acaba ? 😜 Ayrıca hayırlı olsun, ilaç gibi gelmiştir bu sun blade tebrikler 🍺


Kardeşim 2 sayfa ınventöri tamamen dolu popdu yani 400 silk felan.Kaçıncı popda çıktı o kadar popun arasından dersen 3.de .çıktı gerisi fos.
K
karakaya67 ⭐ 17y
#33
bir blade için kendinden yuksek weya aynı lwl çara 61 crit super iyi sunlara
M
#34
Senin mutluluğun kimi üzdü? 😆
T
TillDoomsDAY OP ⭐ 17y
#35
bir blade için kendinden yuksek weya aynı lwl çara 61 crit super iyi sunlara


o bowcuyuda ben kasıyom uzun süredir oda 95 aynı level yani 😊


Senin mutluluğun kimi üzdü? 😆


boşver zengin adam üzülür mü 😉
M
MARi ⭐ 18y
#36
Hayırlısı olsun.
Y
#37
cok hyrlı olsn walla :):):)
A
Aircon ⭐ 19y
#38
Tebrikler
O
ordeaL ⭐ 16y
#39
Tebrikler bu charın ufaklık halini ilk açıldığı zamandaki ss'ler aklıma geldide iyi işler başardın gerçekten biraz geç yavaş oldu ama hakkını vere vere oldu:)
T
TillDoomsDAY OP ⭐ 17y
#40
Tebrikler bu charın ufaklık halini ilk açıldığı zamandaki ss'ler aklıma geldide iyi işler başardın gerçekten biraz geç yavaş oldu ama hakkını vere vere oldu:)


geç olsun güç olmasın bir ara 1, 1,5 ay kadar hiç girmedim sroya ondan kasılmadı charrım bide maddi olanak yoktu zaten :(: char 96 %30 ve full kasıma devam.

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: