şu elinde kılıcı olan avrya kılıcın üstünde extraloob yazan onun Explorer olanını bana yapabilirmisin ?
yaparım kardeşim ayıpsın
şu elinde kılıcı olan avrya kılıcın üstünde extraloob yazan onun Explorer olanını bana yapabilirmisin ?
guzeL seyler cıkarmaya calıs, aynı fontları kullanma ^^
guzeL seyler cıkarmaya calıs, aynı fontları kullanma ^^
senin imzan da öok yaratıcıymış kardeşim 😁 basit bi efek bide çak nick ini bitti işte 👍
ps: eleştirin için çok teşşekkkür ederim
çok güzel olmuş..
rica etsem bana da 1 tane yapabilir misin?..
senin imza tarzında; açık renklerde ve o tür font istiyorum mümkünse..
şimdiden teşekkürler..
çok güzel olmuş..
rica etsem bana da 1 tane yapabilir misin?..
senin imza tarzında; açık renklerde ve o tür font istiyorum mümkünse..
şimdiden teşekkürler..
🙄
Log in to write a reply.
Log In