Icerige atla
Extraloob

JohnnyBravo Çalışma Alanı [>>Güncel<<]

· 33 Replies · 3.0K views · Page 2 / 2
Replies
J
JohnnyBravo OP ⭐ 18y
#21
şu elinde kılıcı olan avrya kılıcın üstünde extraloob yazan onun Explorer olanını bana yapabilirmisin ?


yaparım kardeşim ayıpsın
B
Bonkk ⭐ 18y
#22
guzeL seyler cıkarmaya calıs, aynı fontları kullanma ^^
J
JohnnyBravo OP ⭐ 18y
#23
guzeL seyler cıkarmaya calıs, aynı fontları kullanma ^^


senin imzan da öok yaratıcıymış kardeşim 😁 basit bi efek bide çak nick ini bitti işte 👍

ps: eleştirin için çok teşşekkkür ederim
B
Bonkk ⭐ 18y
#24
guzeL seyler cıkarmaya calıs, aynı fontları kullanma ^^


senin imzan da öok yaratıcıymış kardeşim 😁 basit bi efek bide çak nick ini bitti işte 👍

ps: eleştirin için çok teşşekkkür ederim



Hacım bnmm imza basit olesine efektlendırme Ama obur Calısmalar duruyor ^^
sen rahaT oL yanİ ^^ bu Arada ben JuanKuan [ JhonYWiLL ] yéniAdres bu WickyLife 👍
B
Bonkk ⭐ 18y
#25
--- aL saNa 5dkLık Calısma ---

- Resim Silinmiş.
R
Remi ⭐ 19y
#26
Çalışmalar Güzel Ellerine Sağlık
Bide Bişi İstesem Resimdeki Fontu Nerden Bula Bilirim Adı Ne_? 🤤
- Resim Silinmiş.
I
#27
bence süper çalışmalar ps user a başvurmayı düşündünmü kardeşim
W
windel ⭐ 18y
#28
çok güzel olmuş..
rica etsem bana da 1 tane yapabilir misin?..
senin imza tarzında; açık renklerde ve o tür font istiyorum mümkünse..
şimdiden teşekkürler..
W
windel ⭐ 18y
#29
çok güzel olmuş..
rica etsem bana da 1 tane yapabilir misin?..
senin imza tarzında; açık renklerde ve o tür font istiyorum mümkünse..
şimdiden teşekkürler..

🙄
J
JohnnyBravo OP ⭐ 18y
#30
çok güzel olmuş..
rica etsem bana da 1 tane yapabilir misin?..
senin imza tarzında; açık renklerde ve o tür font istiyorum mümkünse..
şimdiden teşekkürler..

🙄



Rica ederim
J
JohnnyBravo OP ⭐ 18y
#32
ben bu çalışmalarla ps uer olabilirmiyim
J
JohnnyBravo OP ⭐ 18y
#33
bunlar yaklaşık 5-6 ay önceki çalışmalarım bi kaç gün sonra adam akıllı güncelliycem nasıllar acaba

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: