http://rapidshare.com/files/123832042/Joan_Osborne_-_One_Of_Us.mp3.html
mukemmel bir sarkı tabi romantizmin doruklarına cıkmak isteyenlere^^
joan osbourne- One of us
· 4 Replies · 1.2K views 0 reading
4 Replies
şuan dinliyorum perfect bir şarkı 😎
çok eski bir şarkı misyonunu tamamladı lakin güzeldir bu tarz parçaları seviyorsan depeche mode ve portishead tavsiye ederim.
Happy Hours denk gelseydi indircektim 😁
Log in to write a reply.
Log In