bluesman OP ⭐ 17y 11 yil once (düzenlendi) #1 işsizliğin dibine vurmuş 😄 TepkilerHenüz kimse tepki vermediKapatclose Düzenle Alıntı +Q Yanıt Yaz Sil
Super ⭐ 13y 11 yil once #2 Tatlıyı göremeyen tek ben miyim 😆 TepkilerHenüz kimse tepki vermediKapatclose Düzenle Alıntı Yanıt Yaz En İyi Cevap Seç Sil
sarkolata ⭐ 17y 11 yil once #3 Bu mesaj Mr.Bean rumuzlu uyeden alinti yapildiTatlıyı göremeyen tek ben miyim 😆yaptığı şey bu işteçileği 10 kere kaynattı, soğuttu, bişeyler yaptı falan en sonunda yine çilek elde etti. çilek fetişi olanlar için güzele benziyor. TepkilerHenüz kimse tepki vermediKapatclose Düzenle Alıntı Yanıt Yaz En İyi Cevap Seç Sil
Slim Shady ⭐ 14y 11 yil once #4 Direk çileği yesek? 😄 TepkilerHenüz kimse tepki vermediKapatclose Düzenle Alıntı Yanıt Yaz En İyi Cevap Seç Sil
Super ⭐ 13y 11 yil once #5 Bu mesaj Cool Angel rumuzlu uyeden alinti yapildiDirek çileği yesek? :D 😁 😁 😁 😁 TepkilerHenüz kimse tepki vermediKapatclose Düzenle Alıntı Yanıt Yaz En İyi Cevap Seç Sil