Halimize Şükredelim xD
>>>Japon emolar(Hemen korkmayın o kadar korkunç değiller)<<<
· 41 Yanıt · 4.7K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 2 / 3
Yanıtlar
Hepsi birbirinden cici ve şeker bence 😄
Bunlar harbiden adamı tiksindiriyorlar. lakin güzel emolar da görmek mümkündür 🤤
😈
Ps:İnsanların görüşlerine saygı göstermemiz gerek ama böyle bir özentiliğe saygı gösterilmez.
Boya küpü
bizim burdada bunlardan Bolca var geçenlerde biri kovalıodu bunları xD
Sonuncusu güzel... :P👍
Bencede Snn İmzadaki Kız Kadar Olmasın 😄
xD xD iğrennc S::S
NE demiş SirMC Emo Emo geliyor tiplere baksen acayip hayvanlara benzisenn..
Eh adam haklı baksana şuraya baktıkça ekrana tüküresi geliyor insanın
Eh adam haklı baksana şuraya baktıkça ekrana tüküresi geliyor insanın
S
skyline1523
⭐ 19y
Sonuncusu güzel... :P
Sinir oluyorum şunları gördüğümde tiplere bak ya
EMO ne ya kafayı yemıs sapık bunlar baska ısı gucu olmayan serserı takımı 😈
Japonlar işi b.k etmişler
F
fanatiksro
⭐ 17y
Bunlar gene güzel.. abartmışları var 😄 😄 😄
W
Weird Thoughts
⭐ 17y
dogruyu söylemek gerekirse bunların ön kaporta biraz çürük pert i çıkmış 😜
oO
Bunalr böyle mi yaşıyor yaa anlamıyorum...
Emoluk bunlardan çıktı be
Anne çok korkuyorum 😄
Emo lara uygun bi şarkı
http://www.vidivodo.com/70578/acayip-hayvanlara-benziyirsen
http://www.vidivodo.com/70578/acayip-hayvanlara-benziyirsen
EMOlarında kendilerince farklı tarzları var. Aynen rapçiler gibi. Biz hayatın özgür yanını rap dinlerken veya söylerken nasıl görüyorsak onlarda öyle yapıyor olmalı.. ^^
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap