Icerige atla
Extraloob

>>>Japon emolar(Hemen korkmayın o kadar korkunç değiller)<<<

· 41 Yanıt · 4.7K görüntüleme · Sayfa 2 / 3
Yanıtlar
A
Agilla ⭐ 18y
#21
Halimize Şükredelim xD
F
FruitFly ⭐ 18y
#22
Hepsi birbirinden cici ve şeker bence 😄
K
Kup ⭐ 18y
#23
Bunlar harbiden adamı tiksindiriyorlar. lakin güzel emolar da görmek mümkündür 🤤

😈


Ps:İnsanların görüşlerine saygı göstermemiz gerek ama böyle bir özentiliğe saygı gösterilmez.
A
Achilles ⭐ 18y
#24
Boya küpü
A
Agilla ⭐ 18y
#25
bizim burdada bunlardan Bolca var geçenlerde biri kovalıodu bunları xD
M
Metover ⭐ 18y
#26
Sonuncusu güzel... :P
👍
Bencede Snn İmzadaki Kız Kadar Olmasın 😄
M
mmc00 ⭐ 17y
#27
xD xD iğrennc S::S
M
Mr.LoNeLy ⭐ 19y
#28
NE demiş SirMC Emo Emo geliyor tiplere baksen acayip hayvanlara benzisenn..
Eh adam haklı baksana şuraya baktıkça ekrana tüküresi geliyor insanın
S
#29
Sonuncusu güzel... :P
M
ManlY ⭐ 18y
#30
Sinir oluyorum şunları gördüğümde tiplere bak ya
B
beyyz ⭐ 17y
#31
EMO ne ya kafayı yemıs sapık bunlar baska ısı gucu olmayan serserı takımı 😈
C
Capt_Jack ⭐ 17y
#32
Japonlar işi b.k etmişler
F
fanatiksro ⭐ 17y
#33
Bunlar gene güzel.. abartmışları var 😄 😄 😄
W
#34
dogruyu söylemek gerekirse bunların ön kaporta biraz çürük pert i çıkmış 😜
A
angela ⭐ 19y
#35
oO
D
Doma$no ⭐ 18y
#36
Bunalr böyle mi yaşıyor yaa anlamıyorum...
B
burak939 ⭐ 17y
#37
Emoluk bunlardan çıktı be
L
LuxWalker ⭐ 19y
#38
Anne çok korkuyorum 😄
S
Sir Valek ⭐ 18y
#40
EMOlarında kendilerince farklı tarzları var. Aynen rapçiler gibi. Biz hayatın özgür yanını rap dinlerken veya söylerken nasıl görüyorsak onlarda öyle yapıyor olmalı.. ^^

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: