Gidemiyorum daral: daral: Fatih yerimede 2meşale tut "Babam sağolsun.."
İzmir Yanmaya Hazır!
· 40 Yanıt · 3.2K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
Yalıdan 2-3 ayyaş gelip tepeciğe yankilere sataşırsa organizasyonda böyle bozulur. Tepecik ve Yankilerle uğraşmaya gelmez 😊 Tepecikliliyiz 🍺
7 saat tezahurat yaptım, üstüne joblandım. Fenalardayım yatıp uyumam lazım yarın fotoları yenilerim.
ps. özkanım 4 tane meşale tükettim 2 tuborg 😆
7 saat tezahurat yaptım, üstüne joblandım. Fenalardayım yatıp uyumam lazım yarın fotoları yenilerim.
ps. özkanım 4 tane meşale tükettim 2 tuborg 😆

Yalıdan 2-3 ayyaş gelip tepeciğe yankilere sataşırsa organizasyonda böyle bozulur. Tepecik ve Yankilerle uğraşmaya gelmez 😊 Tepecikliliyiz 🍺
7 saat tezahurat yaptım, üstüne joblandım. Fenalardayım yatıp uyumam lazım yarın fotoları yenilerim.
ps. özkanım 4 tane meşale tükettim 2 tuborg 😆
afferim maç çıkışı falan bi gün job yersek ben senin yerine yerim ödeşiriz 😜 😜
resimleri bekliyoruzz summer1: summer1: 🤤
Ahh Ahh biz Bursa taraftarınıda az joplamadılar summer2:
Ahh Ahh biz Bursa taraftarınıda az joplamadılar summer2:
aynen ya aklıma geldi şimdi gençlerbirliği deplasmanında bizim arkadaşlar güzel dayak yemiş çevik kuvvet maça girerken sırayı düzenliyomuş tabi biraz sert bunlar başlamış "Yakışır sana Yakışır sana Çevik kuvvet yakışır sana PKK´lıya insan hakları teksaslıya indir jobları" diye çevik kuvvet de gaza gelmiş allah ne verdiyse iyiki ben gidememiştim kolum kırıldı iyikide gitmemişim summer6:
tribüm çocuğuysan yada olmak istiyorsan gideceksin tribündekilerin arkasında duracaksın sonuna kadar ama geri vites yapmıcaksın. herkezin elinde dönerler bizim elimizde meşale jobu yiyen biz olduk. ama farketmez yaşlanınca hatırlarız inşallah 😜

Ahh Ahh biz Bursa taraftarınıda az joplamadılar summer2:
aynen ya aklıma geldi şimdi gençlerbirliği deplasmanında bizim arkadaşlar güzel dayak yemiş çevik kuvvet maça girerken sırayı düzenliyomuş tabi biraz sert bunlar başlamış "Yakışır sana Yakışır sana Çevik kuvvet yakışır sana PKK´lıya insan hakları teksaslıya indir jobları" diye çevik kuvvet de gaza gelmiş allah ne verdiyse iyiki ben gidememiştim kolum kırıldı iyikide gitmemişim summer6:
Ahh.. Ahhh.. deplasman maclarına gidebilsem.Uludağ Üni. kazanırsam inş.bütün deplasmanlara gideceğim 🍺
tapıyorsan itaat et ata beni adminliğe 😜
İlk işim sana bi tişört göndermek abi. sende artık yarı bir Göztepeli'sin. Yalı mı olsun Gozza mı olsun seç beğen al 😜kskden çekim 😊
[facebook]cfs-ak-ash2/32828/98/399142958750_24023.mp4[/facebook]
şunu istiyorum L beden 🤤

dün gece seyrettim ewden süper di 😊 bayaı havai fişek atıldı.
Yalıdan 2-3 ayyaş gelip tepeciğe yankilere sataşırsa organizasyonda böyle bozulur. Tepecik ve Yankilerle uğraşmaya gelmez 😊 Tepecikliliyiz 🍺
7 saat tezahurat yaptım, üstüne joblandım. Fenalardayım yatıp uyumam lazım yarın fotoları yenilerim.
ps. özkanım 4 tane meşale tükettim 2 tuborg 😆
Acı var mı acı 😜 😆
[ek #12654]
85.YIL KUTLAMALARI - İZMİRSpoiler
85.YIL KUTLAMALARI - İSTANBULSpoiler
//güncel
geçti örtmenim geçti 😜

Wuu resimler süper buna laf edemeyeceğim mino hadi yine iyisin 😜
[ek #12654]
85.YIL KUTLAMALARI - İZMİR
[facebook]cfs-ak-ash2/33279/122/405929823958_30662.mp4[/facebook]
[facebook]cfs-ak-ash2/32812/191/406641003116_51254.mp4[/facebook]Spoiler
85.YIL KUTLAMALARI - İSTANBULSpoiler
## güncel 2 video, 7 görsel eklendi 😎

J
Journalist
⭐ 19y
Severim Göztepeyi İzmirde ki kardeş takımımızdır iyiki doğdunuz summer1: 😘
en ateşlisi bu yıl oldu galiba hacım değil mi ^^
bunu gören ksk'lılar her sene yapıyorlar 😜
bunu gören ksk'lılar her sene yapıyorlar 😜
ateşliydi ama keşke ateşli olmasaydıda organize olsaydı 😊

L
Laistrogon
⭐ 17y
Gümüşpaladan kutlamayı izledim. 85. yılınız kutlu olsun. 😎
Gümüşpaladan kutlamayı izledim. 85. yılınız kutlu olsun. 8)
😜 eyvallah 🍺
ps eskileri unutalım önümüze bakalım 😘

85.YIL KUTLAMALARI - İZMİR
[facebook]cfs-ak-ash2/33279/122/405929823958_30662.mp4[/facebook]
[facebook]cfs-ak-ash2/32812/191/406641003116_51254.mp4[/facebook]Spoiler
85.YIL KUTLAMALARI - ANTALYASpoiler
85.YIL KUTLAMALARI - İSTANBULSpoiler
## 85.Yıl Kutlamaları Fotoğrafları (ANTALYA) Eklendi

Ölümüne TEXAS 🤘 🤘
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş YapBenzer Konular
Para hazır mı?Mal hazır mı? Wts 122warrior raque hazır masrafsız s.a 105 lvl haftasonunakadar 106 int spear dresli ve jaguarlı dest setli partisi hazır 5305745735 fiyat wp den. İzmir içi wizard alınır 8/8 gold pt 7 si 99. 100 olmak üzere 1 isi 104 olmak üzere fll İnt 6 sı nuke 2 si force 6 sunda vip var 1 aylık 12 dg legend rare set leri hazır..
























































