Icerige atla
Extraloob

İzmir Yanmaya Hazır!

· 40 Yanıt · 3.2K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
A
Avenger ⭐ 18y
#21
Gidemiyorum daral: daral: Fatih yerimede 2meşale tut "Babam sağolsun.."
M
Minotoche OP ⭐ 17y
#22
Yalıdan 2-3 ayyaş gelip tepeciğe yankilere sataşırsa organizasyonda böyle bozulur. Tepecik ve Yankilerle uğraşmaya gelmez 😊 Tepecikliliyiz 🍺

7 saat tezahurat yaptım, üstüne joblandım. Fenalardayım yatıp uyumam lazım yarın fotoları yenilerim.

ps. özkanım 4 tane meşale tükettim 2 tuborg 😆
A
Avenger ⭐ 18y
#23
Yalıdan 2-3 ayyaş gelip tepeciğe yankilere sataşırsa organizasyonda böyle bozulur. Tepecik ve Yankilerle uğraşmaya gelmez 😊 Tepecikliliyiz 🍺

7 saat tezahurat yaptım, üstüne joblandım. Fenalardayım yatıp uyumam lazım yarın fotoları yenilerim.

ps. özkanım 4 tane meşale tükettim 2 tuborg 😆

afferim maç çıkışı falan bi gün job yersek ben senin yerine yerim ödeşiriz 😜 😜

resimleri bekliyoruzz summer1: summer1: 🤤
A
Adith ⭐ 18y
#24
Ahh Ahh biz Bursa taraftarınıda az joplamadılar summer2:
S
Smirnoff ⭐ 17y
#25
Ahh Ahh biz Bursa taraftarınıda az joplamadılar summer2:


aynen ya aklıma geldi şimdi gençlerbirliği deplasmanında bizim arkadaşlar güzel dayak yemiş çevik kuvvet maça girerken sırayı düzenliyomuş tabi biraz sert bunlar başlamış "Yakışır sana Yakışır sana Çevik kuvvet yakışır sana PKK´lıya insan hakları teksaslıya indir jobları" diye çevik kuvvet de gaza gelmiş allah ne verdiyse iyiki ben gidememiştim kolum kırıldı iyikide gitmemişim summer6:
M
Minotoche OP ⭐ 17y
#26
tribüm çocuğuysan yada olmak istiyorsan gideceksin tribündekilerin arkasında duracaksın sonuna kadar ama geri vites yapmıcaksın. herkezin elinde dönerler bizim elimizde meşale jobu yiyen biz olduk. ama farketmez yaşlanınca hatırlarız inşallah 😜
A
Adith ⭐ 18y
#27
Ahh Ahh biz Bursa taraftarınıda az joplamadılar summer2:


aynen ya aklıma geldi şimdi gençlerbirliği deplasmanında bizim arkadaşlar güzel dayak yemiş çevik kuvvet maça girerken sırayı düzenliyomuş tabi biraz sert bunlar başlamış "Yakışır sana Yakışır sana Çevik kuvvet yakışır sana PKK´lıya insan hakları teksaslıya indir jobları" diye çevik kuvvet de gaza gelmiş allah ne verdiyse iyiki ben gidememiştim kolum kırıldı iyikide gitmemişim summer6:

Ahh.. Ahhh.. deplasman maclarına gidebilsem.Uludağ Üni. kazanırsam inş.bütün deplasmanlara gideceğim 🍺
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#28
tapıyorsan itaat et ata beni adminliğe 😜

İlk işim sana bi tişört göndermek abi. sende artık yarı bir Göztepeli'sin. Yalı mı olsun Gozza mı olsun seç beğen al 😜

kskden çekim 😊
[facebook]cfs-ak-ash2/32828/98/399142958750_24023.mp4[/facebook]



şunu istiyorum L beden 🤤

D
Darknes08 ⭐ 18y
#29
dün gece seyrettim ewden süper di 😊 bayaı havai fişek atıldı.
H
hmzsnmz ⭐ 19y
#30
Yalıdan 2-3 ayyaş gelip tepeciğe yankilere sataşırsa organizasyonda böyle bozulur. Tepecik ve Yankilerle uğraşmaya gelmez 😊 Tepecikliliyiz 🍺

7 saat tezahurat yaptım, üstüne joblandım. Fenalardayım yatıp uyumam lazım yarın fotoları yenilerim.

ps. özkanım 4 tane meşale tükettim 2 tuborg 😆

Acı var mı acı 😜 😆
[ek #12654]
M
Minotoche OP ⭐ 17y
#31
85.YIL KUTLAMALARI - İZMİR
Spoiler




































85.YIL KUTLAMALARI - İSTANBUL
Spoiler










//güncel

geçti örtmenim geçti 😜
H
hmzsnmz ⭐ 19y
#32
Wuu resimler süper buna laf edemeyeceğim mino hadi yine iyisin 😜
[ek #12654]
M
Minotoche OP ⭐ 17y
#33
85.YIL KUTLAMALARI - İZMİR

[facebook]cfs-ak-ash2/33279/122/405929823958_30662.mp4[/facebook]

[facebook]cfs-ak-ash2/32812/191/406641003116_51254.mp4[/facebook]

Spoiler




































85.YIL KUTLAMALARI - İSTANBUL
Spoiler










## güncel 2 video, 7 görsel eklendi 😎
J
Journalist ⭐ 19y
#34
Severim Göztepeyi İzmirde ki kardeş takımımızdır iyiki doğdunuz summer1: 😘
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#35
en ateşlisi bu yıl oldu galiba hacım değil mi ^^

bunu gören ksk'lılar her sene yapıyorlar 😜
M
Minotoche OP ⭐ 17y
#36
ateşliydi ama keşke ateşli olmasaydıda organize olsaydı 😊
L
Laistrogon ⭐ 17y
#37
Gümüşpaladan kutlamayı izledim. 85. yılınız kutlu olsun. 😎
M
Minotoche OP ⭐ 17y
#38
Gümüşpaladan kutlamayı izledim. 85. yılınız kutlu olsun. 8)


😜 eyvallah 🍺

ps eskileri unutalım önümüze bakalım 😘
M
Minotoche OP ⭐ 17y
#39
85.YIL KUTLAMALARI - İZMİR

[facebook]cfs-ak-ash2/33279/122/405929823958_30662.mp4[/facebook]

[facebook]cfs-ak-ash2/32812/191/406641003116_51254.mp4[/facebook]

Spoiler



































85.YIL KUTLAMALARI - ANTALYA
Spoiler



















85.YIL KUTLAMALARI - İSTANBUL
Spoiler










## 85.Yıl Kutlamaları Fotoğrafları (ANTALYA) Eklendi
F
Fahmlugat ⭐ 18y
#40
Ölümüne TEXAS 🤘 🤘

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: