Icerige atla
Extraloob

İyi ki Doğdun Pennywise!..

· 29 Replies · 2.5K views · Page 2 / 2
Replies
M
Morwena ⭐ 19y
#21
Nice yıllara canım Hep gül Hep eğlen 😎
- Resim Silinmiş. 😁 😁 😁
M
Midbroke ⭐ 18y
#22
İyi ki doğdun . . .

- Resim Silinmiş.

😁
4
#23
İyi doğdun Penny nice yıllara ...
C
CaN_KsK ⭐ 19y
#24
Hiç topici görmemisim artık 3 gün geçmiş üstünden özür dileyerek doğum gününü kutluyorum.
M
#25
-
P
Pennywise ⭐ 19y
#26
Zavallı (biz) insanlar hayatlarında birkaç kere üstüste mutlu günler geçirdiğinde bunu kar sayıp, üstüste mutlu haftalar geçirdiğinde bunu yılın olayı sayıp,
üstüste mutlu aylar geçirdiğinde bu zamanları hayatının sayılı değerleri arasına aldığı için,
aslında son derece ütopik, bir o kadar saçma, saçma olduğu kadar da har vurup harman savrulan,
anlamını yitirmişliğinden artık kaale bile alınmayan, bir çeşit şartlı refleks gibi her yere yapıştırılan temenni.
gerçekten insanların yılları mutlu geçebilse keşke...

Mutlu yıllar..

doğum gününü geçin tabutumu getirin bana erkenden içine giresim geldi 😉 😄
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#27
Zavallı (biz) insanlar hayatlarında birkaç kere üstüste mutlu günler geçirdiğinde bunu kar sayıp, üstüste mutlu haftalar geçirdiğinde bunu yılın olayı sayıp,
üstüste mutlu aylar geçirdiğinde bu zamanları hayatının sayılı değerleri arasına aldığı için,
aslında son derece ütopik, bir o kadar saçma, saçma olduğu kadar da har vurup harman savrulan,
anlamını yitirmişliğinden artık kaale bile alınmayan, bir çeşit şartlı refleks gibi her yere yapıştırılan temenni.
gerçekten insanların yılları mutlu geçebilse keşke...

Mutlu yıllar..


ohannes diyorum yok ben bu işe bir el atmalıyım bu kadar güzel yazılamaz 😘
M
#28
Ruh hali karmaşası yaşıyorum bu sıra kusura kalma peny ^^

saol ex ..
L
#29
İyiki doğdun pennywise

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: