Icerige atla
Extraloob

İyi ki doğdun Kobe ^^

· 60 Yanıt · 4.8K görüntüleme · Sayfa 3 / 3
Yanıtlar
D
#41
İyiki Doğdun ßro^^
S
Smirnoff ⭐ 17y
#42
İyiki doğdun nice mutlu ,sağlıklı yıllara
M
Mirage ⭐ 19y
#43
Doğum günün kutlu olsun bro.Güle güle kullan hediyeni 😈
G
Gameworld ⭐ 19y
#44
Delice olacak ama halloweendeyken takıldığım arkadaşı hediye edeyim sana 🎅 Az mazimiz kalmadı ich liebe dich ExL ne günlerdi ya şimdi Türkiyenin ucra köşelerindeyim ahaha 😜

J
Josephine ⭐ 17y
#45
Bir yaş daha yaşlandın 😆
Nice musssssssmutlu yıllara 🎅
Toxicated
Toxicated ⭐ 18y
#46
Nice musssssmutlu yıllaraaaa 🍺 😘 ❤️

Delice olacak ama halloweendeyken takıldığım arkadaşı hediye edeyim sana 🎅 Az mazimiz kalmadı ich liebe dich ExL ne günlerdi ya şimdi Türkiyenin ucra köşelerindeyim ahaha 😜

Spoiler


Tam ağzıma layık bir hediye, benim doğum günümü es geçme senden hediye bekliyorum ahahahah 😁
EXL | SRO | İŞKOLİK
Nina Ricci
Nina Ricci ⭐ 17y
#47
Delice olacak ama halloweendeyken takıldığım arkadaşı hediye edeyim sana 🎅 Az mazimiz kalmadı ich liebe dich ExL ne günlerdi ya şimdi Türkiyenin ucra köşelerindeyim ahaha 😜



tel. alabilir miyim ? 😆
Q
QuoteLife ⭐ 17y
#48
mutlu yıllar
K
Kobe ⭐ 19y
#49
Çok teşekkür ederim iyi dilekleriniz için. Yaşadıkça bu aile ortamında kalmayı isterim. ❤️ 😘 Hatun benimdir sulanmayın 😆 😈
newton ile aynı günde doğmak da garip, üzülüyorum adamcağıza o kadar uğraşmış bir sürü şey bulmuş benim gölgemde kalacak ilerde 😆 😁 google benim fotoğrafımı koycak XD
J
JawBreaker ⭐ 18y
#50
İyiki doğdun hacım mutlu yıllara. ❤️ 😘
S
Sir Valek ⭐ 18y
#51
iyi doğdun dostum ^^





Bu da doğum günün hediyen XD






Doğum günün kutlu olsun 💃

Hediyedi müthişmiş hani xD
I
#52
Biraz geç olsada Doğum Günün Kutlu olsun 😘 ❤️
M
#53
Iyi ki dogdun Kobe.. Sen Olmasan Lakers napardi. 😈 😈
A
AlyanS ⭐ 17y
#54
Nice yıllara,hiç ayrılma aileden^^
sweetCHIEF
sweetCHIEF ⭐ 17y
#55
İyiki doğdun ^^
TurKKillS
TurKKillS ⭐ 19y
#56
musssmutlu yıllar 😊
sweetCHIEF
sweetCHIEF ⭐ 17y
#57
Delice olacak ama halloweendeyken takıldığım arkadaşı hediye edeyim sana 🎅 Az mazimiz kalmadı ich liebe dich ExL ne günlerdi ya şimdi Türkiyenin ucra köşelerindeyim ahaha 😜



tel. alabilir miyim ? 😆

+Swee 😁 😈
D
DesertRose ⭐ 17y
#58
Hepinize tek tek teşekkür ederim. ❤️ Hediye için teşekkürler 😁


Hediyen süper değerini bil

Leah Dizon
K
Kobe ⭐ 19y
#59
Hepinize teşekkür ederim tekrardan, doğum günüm geçti globalde bırakılmış (:
F
#60
doğumgünün kutlu olsun

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: