İyiki doğdun 😘
İyi ki Doğdun Josephine
· 71 Yanıt · 5.5K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 2 / 4
Yanıtlar
İyi ki doğdun Fatih.
Avatarından öpüyorum 😜
Avatarından öpüyorum 😜
İyi ki doğdun Fatih.
Avatarından öpüyorum :P
Nice Mutlu Yıllara. 💃 🤝
dogum gunun kutlu olsun Josephine sevdiklerinle mutlu, nice mussssmutlu yillara ❤️
Nice Nice yıllara googleyle beraber ortaklaşa aldık umarım beğenirsin ^^


A
Asian Dream
⭐ 17y
iyiki dogdun ^^
İyiki doğdun kardeşim.Nice mutlu yıllara..
Nice Nice yıllara googleyle beraber ortaklaşa aldık umarım beğenirsin ^^Spoiler
Teşekkürler Harikasınız.
Hepinize Çok Teşekkürler 😘
Bende bunu bekliyordum,iyiki doğdun Fatih.^^
Buda hediyen:
Son olarak sende jubilesini yapsın nokta koydum. 😆 😜Spoiler
Vaay Oğuz Bu güzel oldu 😈
İyi ki doğmuşsun 8))
Nice Nice yıllara googleyle beraber ortaklaşa aldık umarım beğenirsin ^^Spoiler
Teşekkürler Harikasınız.
Hepinize Çok Teşekkürler 😘Bende bunu bekliyordum,iyiki doğdun Fatih.^^
Buda hediyen:
Son olarak sende jubilesini yapsın nokta koydum. 😆 😜Spoiler
Vaay Oğuz Bu güzel oldu 😈
Dürtüklemeeeeee 😈 😈
Doğum günün kutlu olsun dostum 😎 ❤️
Ya inanmıyorum.Bu aile ile birlikte olmak , Doğum günümün kutlanması...Hepinize çok teşekkür ederim.
Özellikle onur öpüyorum seni komacan.😘
Birazdan evde de kutlayacaz sanırım.1-2 Saat Sonra fotoları eklerim.
wuhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu ilk biz kutladık ahahha evdekilerden önce onlar pastayı kesene kadar biz kestik kuzum nice mutlu mussssmutlu senelere iyiki doğdunnnnnnnnnnnn 😘 🍺 ❤️ 🤤
vayyy doğum gunu çocuğu iyiki doğdun nice sp lere
Nice yıllara. ;)
Happy birthday honey 😘
Wuhuuu 💃 İyi ki doğdun Fatih , aklıma gelmişken bir ara senle de bromance olalım 😆 😜 😜
M
MrCrossover
⭐ 17y
İyiki doğdun dostum.. Extraloob ailesi doğum gününü canı gönülden kutlar. 😘 ❤️
Wuhuuu 💃 İyi ki doğdun Fatih , aklıma gelmişken bir ara senle de bromance olalım 😆 😜 :P
Olur Sanalizasyon farem. 😆
A
Aristotales
⭐ 19y
İyiki doğdun 😘
Nice yıllara. ;)
Happy birthday honey 😘
@Maji , Berker abi
Çok teşekkürler yorumlarınızı görmek harika.
Ya inanmıyorum.Bu aile ile birlikte olmak , Doğum günümün kutlanması...Hepinize çok teşekkür ederim.
Özellikle onur öpüyorum seni komacan.😘
Birazdan evde de kutlayacaz sanırım.1-2 Saat Sonra fotoları eklerim.
wuhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu ilk biz kutladık ahahha evdekilerden önce onlar pastayı kesene kadar biz kestik kuzum nice mutlu mussssmutlu senelere iyiki doğdunnnnnnnnnnnn 😘 🍺 ❤️ 🤤
Evet okan abi öyle oldu şimdi ekliyorum,fotoğrafları.Her zaman olduğu gibi yine ilklerin efendisisiniz.
Bu günü hiç unutmayacağım,iyiki yanımdasınız ❤️
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap