30'a az kalmış hacım hayırlı olsun makara:
30 olmak falan istemiyorum 25 iyiydi ya
30'a az kalmış hacım hayırlı olsun makara:
Yaralı stylenice senelere adam!
3 sene önce yorumlayıp adam demişim, hala arkasındayım. seviyoruz seni ekmeği tuza banar gibi.
Log in to write a reply.
Log In