Icerige atla
Extraloob

İyi ki almışım dediğiniz teknolojik ürünler

· 39 Yanıt · 5.1K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
Rebellen
Rebellen ⭐ 17y
#21
Bu mesaj Scylla rumuzlu uyeden alinti yapildi
Asus GTX980 GDDR5 4GB 256Bit Nvidia GeForce DX12, fiyatı biraz pahalı ama harika birşey.. iyi ki almışım


kaç milyara aldınız acaba?
A
Akillis ⭐ 12y
#22
güle güle kullan kardeşim
Hurley
Hurley ⭐ 13y
#23
abi 2100 tl 256 bit az değilmi ya
C
Crusade ⭐ 18y
#24
Bilgisayar ve talafon
G
Geunge ⭐ 17y
#25
Lenovo G510 iyiki almışım daha 2 gün oldu mükemmel ucuz ve kaliteli 😊
A
Absence ⭐ 19y
#26
Forumda uzun zamandır gördüğüm en faydalı başlıklardan birisi 👍
ürünlerin mümkün mertebe resim hatta linklerini de verirseniz ben burdan çıkmam 🍿
T
tenpanter ⭐ 17y
#27
Traş makinası, ben doğal haliyle bırakılıyor sanıyordum.
Temet Nosce
Temet Nosce OP ⭐ 17y
#28
Akıllı Tuş.

http://m.ebay.com/itm/311185250219?_mwBanner=1

Ses cikis kismina takiyorsunuz ve uygulamasini indirip kuruyorsunuz. O tusa ekstra istediginiz fonksiyonu atiyorsunuz. Telefonun ekranin kapali iken fotograf bile cektirebiliyorsunuz.
sarkolata
sarkolata ⭐ 17y
#29
Bu mesaj Temet Nosce rumuzlu uyeden alinti yapildi
Akıllı Tuş.

http://m.ebay.com/itm/311185250219?_mwBanner=1

Ses cikis kismina takiyorsunuz ve uygulamasini indirip kuruyorsunuz. O tusa ekstra istediginiz fonksiyonu atiyorsunuz. Telefonun ekranin kapali iken fotograf bile cektirebiliyorsunuz.

Benim telefona genelde kulaklik takili fikir güzel ama sen ne icin kullaniyorsun bunu
Game Designer
#30
r9270x
uc logic graphic tablet
hp pavilion 23xi ips monitor
yes.
Flexi
Flexi ⭐ 14y
#31
İphone 5 geçmişteki tüm kullandığım veya elime aldığım bütün andorid sistemlerden çok performanslı
yalnız şarj konusunda sıkıntı çekiyorum...
Temet Nosce
Temet Nosce OP ⭐ 17y
#32
Bu mesaj Temet Nosce rumuzlu uyeden alinti yapildi
Akıllı Tuş.

http://m.ebay.com/itm/311185250219?_mwBanner=1

Ses cikis kismina takiyorsunuz ve uygulamasini indirip kuruyorsunuz. O tusa ekstra istediginiz fonksiyonu atiyorsunuz. Telefonun ekranin kapali iken fotograf bile cektirebiliyorsunuz.

Benim telefona genelde kulaklik takili fikir güzel ama sen ne icin kullaniyorsun bunu

Benim de kulaklik takili oluyor ama genel olarak telefonla ugrasirken tek tika hizlandirma (ram bosaltma) kisayolunu koyuyorum veya amfideyken lazim olursa ses veya video kaydediciyi atiyorum gayet kullanisli oluyor
Advance
Advance ⭐ 18y
#33
Logitech g930
R
RoqA ⭐ 17y
#34
Bu mesaj Advance rumuzlu uyeden alinti yapildi
Logitech g930

amazondan 150-160 liraya alınırken dedim ki ihtiyacım yok almayayım şimdi nasıl pişmanım almadığıma

ps: yine bu tip bi fırsat olursa haber verirsen sevinirim hacım
Advance
Advance ⭐ 18y
#35
Bu mesaj cukulata rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj Advance rumuzlu uyeden alinti yapildi
Logitech g930

amazondan 150-160 liraya alınırken dedim ki ihtiyacım yok almayayım şimdi nasıl pişmanım almadığıma

ps: yine bu tip bi fırsat olursa haber verirsen sevinirim hacım

Alıp satsan bile ikiye katlardın paranı 🤣
R
RoqA ⭐ 17y
#36
aynen nasıl pişmanım anlatamam şu anda bi de öyle bişeye ihtiyacım var baya baya 😞
Temet Nosce
Temet Nosce OP ⭐ 17y
#37
Unfaithful
Unfaithful ⭐ 16y
#38
400-450 tl arası aldıgım tablet inanılmaz memnunum.2-3 yıl oldu herşeyiyle mutlu etti beni gerek oyun kısmı gerek şarj ve diger ihtiyaçlar inanılmaz gerçekten.Markasını vermicem ama verirsem gülersiniz 😁
Eger arada bir çocukluk yapmayacaksan,Büyümenin bir anlamı yok.
Flexi
Flexi ⭐ 14y
#39
Beklemediğim şaşırtıcı bir şekilde muhteşem ses iletiyor kulaklığımdan çok çok menunum bir okadar
görüşmelerde mikrofon'uda etkili 69.99tl dir UrbanEars

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: