Icerige atla
Extraloob

İyi Fikir

· 34 Yanıt · 4.0K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
R
Rix!> ⭐ 18y
#21

E söyle seni tutan yokki git söyle yetkililere uygun görürlerse kitlesinler ne burada laga luga yapıyon.

Laga Luga Yapan Benmiyim Laughing
R
Rix!> ⭐ 18y
#22

uzatmayın kardeşlerim ve böle bi resmi beğenen ve paylaşma gereği duyan bu zavallı ile muhattap olmayın...

Haklısın
M
mert5100 OP ⭐ 19y
#23
Siz devam edin ben okuyorum...
F
#24
Karışmayayım artık diyorum ama söylemedende edemiyeceğim...

Benim memleketimin insanı kendi öz değerleriyle bu şekilde dalga geçebiliyorsa ve bunları beğenebiliyorsa, Elin Danimarkalısı Belçikalısı yada bilmem nerelisi de Atatürke yada Peygambere her türlü aşağılama ve hakareti yapar. Bu fırsatı biz veriyoruz adamlara çünkü bizim önce kendimize saygımız yokki... Evil or Very Mad kahvekeyfi Evil or Very Mad

Bu resmi koyan arkadaş Danimarkalı karikatüristlerin çizimlerinide çok beğenir onlarıda koysun foruma... Evil or Very Mad
M
mert5100 OP ⭐ 19y
#25
Dırılıtı dinlemektense alın değiştirdim
R
Rix!> ⭐ 18y
#26
Aferim..
M
mert5100 OP ⭐ 19y
#27
Sen kimsin de aferin diyon line?
J
Jigsaw ⭐ 19y
#28
Keşke değiştirmeseydin..
M
mert5100 OP ⭐ 19y
#29
Abi istersen geri koyayımda şunların dırıltısını çekmemek için değiştirdim.
S
SilenTT ⭐ 19y
#30
xDxD 😈 😈
T
Tarantella ⭐ 19y
#31
resim neyle ilgiliydi ?
gerçekten merak ettim de..
D
#32
sen bunun komik olduğunu gerçekten düşünüyo ve buraya koyacak kadar beğendiysen bu resmi acınacak haldesin



kaytılıyorum

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: