Icerige atla
Extraloob

İyi Bayramlar Tüm EXL Ailesi... ^_~

· 82 Replies · 5.3K views · Page 3 / 5
Replies
G
Gwaihir ⭐ 19y
#41


Buda bnden Tüm Türk-İslam aleminin bayramı mubarek olsun.
J
JusT1LoVe ⭐ 18y
#42
hepinizin bayramı kutlu olsun extraloob ailesi
H
hmzsnmz ⭐ 19y
#43
Herkesin Ramazan Bayramı kutlu olsun arkadaşlar.
Bayramda ExL 'de iyi vakitler geçirmeniz dileğiyle 👍 👍

Ohh beee mübarek 11 aylar geldi 😁 😁
[ek #12654]
R
RollsRoyce ⭐ 19y
#44
Herkesin bayramı mübarek olsun nice bayramlara
B
#45
Bayramlar, insanlar arasındaki karşılıklı sevgi ve saygının perçinlendiği günlerdir. Bayramlar, insanların birbirleriyle olan dargınlıklarını unuttukları, barıştıkları, kardeşçe kucaklaştıkları günlerdir. Bayramlar,milli ve dini duyguların, inançların, örf ve adetlerin uygulanıp sergilendiği, bir toplumda millet olma şuurunun şekillendiği, kuvvetlendiği günlerdir. Hep bir arada, sevgi dolu ve huzurlu nice bayramlar geçirmek dileğiyle, Tüm Extraloob Ailesinin bayramı kutlu olsun 😘
L
#46
Senin ve Tüm EXL ailesinin Ramazan bayramını kutlarım.. :P
J
JusT1LoVe ⭐ 18y
#47
hepinizin bayramı kutlu olsun extraloob ailesi
U
UniqueHero ⭐ 19y
#48
bayramınız kutlu olsun sizinde iyi bayramlar EXL
Q
Quensis ⭐ 19y
#49
Arkadaşlar Hepinizin Ramazan Bayramını Kutlarım. Umarım Sevdiklerinizle beraber Mutlu mesut geçirirsiniz Bu bayramı...
N
NoBLe ⭐ 19y
#50
İyi Bayramlar
B
#51
herkezın bayramı kutlu olsun
S
SnowFlake ⭐ 18y
#52
Tüm EXL Ailesinin Bayramını Kutlarım^^
Spiral senin de bayramın kutlu olsun 😜
L
#53
Okan Abi Çok Şanslısın Çok Güzel Bir Siten Var.Üyeler Cana Yakın İnsanlar.Oyunda Bir Çok Global Atıyon.Siten İçin Herşeyi Yapıyon.Oyunda Silkin,avatar,köpek,pet vs vs.Benim İse Hayatımda Hiç Silk Almadım.Alanları Çok Gördüm.İnş. Gaia Da Karşılığını Alırsın Nice 90 lvllere.Hayatımda Hiç 80+ çarım olmadı.Bir tane çar kasyordum.Gizli Yanıtını unuttum diye kasmıyom.Gaia silki olmayanlara küfür ediyorlar.Bunun Nedenini Öğrenemedim.Benim Annem Ameliyat Geçirdiğinden Silk Alamadım. 😞 Annenizin Değerini Bilin.Annem 5saat ameliyatta kaldı.Şimdi Çok iyi ve Çok mutluyum.Oyuna Silk Alamadım Ama Annem İyi Olsun Herşeyden önemli.Daha Çok Yazı Yazmak İsterdim Bayramlaşmaya Gidiyorum Gelince Güzel Yazılara DvM Etçem Burdakilerin Hepsi Doğrudur.YaLN Yoktur.Param Olunca İlk Hemen Gidip Silk Almıyacam.DefterLerİmi Alcam.Annem İşe Gidemiyor Çnkü.Rahatsızlık Verdiysem Özür Dilerim.
Okan Abi Böle Site Yapıp İnsanın tüm duygularına açıklamasına izin verdiğin İçin çok Saol bayramın Tekrar kutlu OLSUN.
A
Audrey ⭐ 19y
#54
tüm islam alemiinin bayramı mübarek olsun
A
Audrey ⭐ 19y
#55
Okan Abi Çok Şanslısın Çok Güzel Bir Siten Var.Üyeler Cana Yakın İnsanlar.Oyunda Bir Çok Global Atıyon.Siten İçin Herşeyi Yapıyon.Oyunda Silkin,avatar,köpek,pet vs vs.Benim İse Hayatımda Hiç Silk Almadım.Alanları Çok Gördüm.İnş. Gaia Da Karşılığını Alırsın Nice 90 lvllere.Hayatımda Hiç 80+ çarım olmadı.Bir tane çar kasyordum.Gizli Yanıtını unuttum diye kasmıyom.Gaia silki olmayanlara küfür ediyorlar.Bunun Nedenini Öğrenemedim.Benim Annem Ameliyat Geçirdiğinden Silk Alamadım. 😞 Annenizin Değerini Bilin.Annem 5saat ameliyatta kaldı.Şimdi Çok iyi ve Çok mutluyum.Oyuna Silk Alamadım Ama Annem İyi Olsun Herşeyden önemli.Daha Çok Yazı Yazmak İsterdim Bayramlaşmaya Gidiyorum Gelince Güzel Yazılara DvM Etçem Burdakilerin Hepsi Doğrudur.YaLN Yoktur.Param Olunca İlk Hemen Gidip Silk Almıyacam.DefterLerİmi Alcam.Annem İşe Gidemiyor Çnkü.Rahatsızlık Verdiysem Özür Dilerim.
Okan Abi Böle Site Yapıp İnsanın tüm duygularına açıklamasına izin verdiğin İçin çok Saol bayramın Tekrar kutlu OLSUN.

bu site onun oldugu kadar bizimde 😜 😁 😁
C
#56
Bayramınız Hayırlara vesile olur inşallah... ''Bol bol gülümse, hem maliyeti sıfırdır hem de bedeline paha biçilmez.''
M
Mirage ⭐ 19y
#57
Tüm exl ailesinin bayramını kutlarım
X
xDj4km4Nx ⭐ 18y
#58
Herkesin Byramı Mübarek olsn.. 😘 🎅
Tweety
Tweety ⭐ 19y
#59
Herkesin bayramı mübarek olsun... 😘
Ne kadar yükselirsen, uçmayı bilmeyenlere o kadar küçük görünürsün. ☕
stalebug
stalebug ⭐ 19y
#60
İyi bayramlar exl halkı 😁

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: