Hayırlı Olsun !
İşte Yeni Manitam 8) ~> Çalındı..
· 31 Yanıt · 2.7K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
İNSANLAR,İNSANLAR,İNSANLAR..Charımı Şerefsizin birisine kaptırdım.Ne yeminler etti Allah Peygamber bırakmadı ama yinede çaldı..Ne diyim artık bilemiyorum bir oyun için bu kadar şerefsizliği ben sadece bizim insanımızda görüyorum.Pes yani PES..
geçmiş olsun
bu devirde kimseye güvenmeyeceksin bende çok charımı öyle kaptırdım ne yeminler ettiler annelerinin babalarının üstüne ama oyun olduğunu öbür tarafı unutanlar var.. yazık bu insanlara..
I
iwontcry4u
⭐ 19y
İNSANLAR,İNSANLAR,İNSANLAR..Charımı Şerefsizin birisine kaptırdım.Ne yeminler etti Allah Peygamber bırakmadı ama yinede çaldı..Ne diyim artık bilemiyorum bir oyun için bu kadar şerefsizliği ben sadece bizim insanımızda görüyorum.Pes yani PES..
xSSS gecmis oLsun bro
E
ETeK_6_ZooM
⭐ 17y
Çok geçmiş olsun bende 1 kere kaptırdım ama bi aralar bug olmuşltu ozamn geri aldım 😜 ama cidden geçmiş olsun çok zor oluyor ben biliyorum
Temet Nosce
⭐ 17y
Geçmiş olsun bro eminim yanlarına kalmaz bu yaptıkları..
Hep Aynı Hata Güvenmeyin Güvenmeyin Niye İd Pw Verip Ardından Gizli Soru Veriyonuz Resmen Cal Diyonuz Adamlara Calmıcak Biride Olsa Gz Verdinmi Adam İster İstemez Çalar
Ps:Gecmiş OLsun.
Ps:Gecmiş OLsun.
geçmiş olsun.
W
WingsOfWind
⭐ 19y
güvene güvene güvenmemeyi öğrendim artık hangisi doğru bilemiyorum
Allah'ı Peygamberi bu muhabbete katan adamdan korkarım.
Anında siler engellerim...
Anında siler engellerim...
Hayırlı olsun.İlerde iyi bir çar olacağı şimdiden belli
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap