Icerige atla
Extraloob

İşte Sitemizin Kamyonu

· 18 Yanıt · 1.7K görüntüleme
M
mert5100 OP ⭐ 19y
#1
Şahesen,bizzat,sadece kendi yapımım kardeşimin oyuncağı ile...


Vay be! sitemiz ticarete de mi atılacaktı... 😁 😈 m5100 bnm 😁

- Resim Silinmiş. - Resim Silinmiş.

- Resim Silinmiş.
18 Yanıt
M
mert5100 OP ⭐ 19y
#2
Cevap yazsanıza yaw Very Happy 2 ax kamyonum
M
mert5100 OP ⭐ 19y
#3
Beğenmediyseniz ağır nakliyat Freahuf yapayım Mr. Green
X
Xray ⭐ 18y
#4
süper yanlız buna güzel bi yazı lazım
M
mert5100 OP ⭐ 19y
#5

süper yanlız buna güzel bi yazı lazım

Abi yorum yaptığın için teşekkür ederim ee Ps User sın bi modifiyelede marifetini yenile abi Cool
C
Caprice ⭐ 19y
#6
Güzel olmuş..
M
mert5100 OP ⭐ 19y
#7
Canım sıkıldı ne yapayım ne yapayım otobüs yapmaktanda sıkıldım bunu yapayım dedim işte eğer nakliyat işine girersek böyle olur kesin Mr. Green
T
Tatanga ⭐ 19y
#8
Very Happy:D:D:D:D
S
savatapo ⭐ 19y
#9
😆 çk gseL
B
#10
Yurt içimi Yut dışımı taşıma
E
engin-306 ⭐ 19y
#11
aynından 1-2 denede bende war gel el ele werip bi nakliye şirketi kuralım 2 de kepçe fln ei iş var buralarda :D:D:D:D
J
Jigsaw ⭐ 19y
#12
Zuhahaha alemsin, extraloob yazmış kamyona adam, kardeşin de extraloob'lu mu?. 😄
D
DaRKWaTcH ⭐ 19y
#13
guzelde kardesın naaptı bole yaptıgını gorunce?
A
Aleral ⭐ 18y
#14
İşin gücün yokmu 😄

güzel olmuş ama
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#15
zuahahahaa

harbiden çok cici ve doğal olmuş helal olsun güzelim öpüyorum yanaklarından mucX.
M
mert5100 OP ⭐ 19y
#16
Ailece Exl liyiz artık annemler; " Oğlum hadi çık Extraloob dan da yemek yicez diyor valla" 😄
P
passion ⭐ 19y
#17
arkaya şöyle yaz '' Hatalysam hatalıyım salak sen yazıdan önce yola bak asıl hatalı sensin'' 😊 güzel uğraşlar bunlar 😊
R
Rhea ⭐ 19y
#18
yurtiçi yurt dışı kargo...
Hatalıysam
Mert5100
*extraloob*
Altına şöyle bişey ekleyeydin daha iyi olurdu
Artık bitsin şu lag,traffic,dc,bug
.... GM

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: