Şahesen,bizzat,sadece kendi yapımım kardeşimin oyuncağı ile...
Vay be! sitemiz ticarete de mi atılacaktı... 😁 😈 m5100 bnm 😁
- Resim Silinmiş. - Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
İşte Sitemizin Kamyonu
· 18 Yanıt · 1.7K görüntüleme 0 okuyor
18 Yanıt
Cevap yazsanıza yaw Very Happy 2 ax kamyonum
Beğenmediyseniz ağır nakliyat Freahuf yapayım Mr. Green
süper yanlız buna güzel bi yazı lazım
süper yanlız buna güzel bi yazı lazım
Abi yorum yaptığın için teşekkür ederim ee Ps User sın bi modifiyelede marifetini yenile abi Cool
Güzel olmuş..
Canım sıkıldı ne yapayım ne yapayım otobüs yapmaktanda sıkıldım bunu yapayım dedim işte eğer nakliyat işine girersek böyle olur kesin Mr. Green
Very Happy:D:D:D:D
😆 çk gseL
B
belirsizzzzz
⭐ 19y
Yurt içimi Yut dışımı taşıma
aynından 1-2 denede bende war gel el ele werip bi nakliye şirketi kuralım 2 de kepçe fln ei iş var buralarda :D:D:D:D
Zuhahaha alemsin, extraloob yazmış kamyona adam, kardeşin de extraloob'lu mu?. 😄
guzelde kardesın naaptı bole yaptıgını gorunce?
İşin gücün yokmu 😄
güzel olmuş ama
güzel olmuş ama
zuahahahaa
harbiden çok cici ve doğal olmuş helal olsun güzelim öpüyorum yanaklarından mucX.
harbiden çok cici ve doğal olmuş helal olsun güzelim öpüyorum yanaklarından mucX.
Ailece Exl liyiz artık annemler; " Oğlum hadi çık Extraloob dan da yemek yicez diyor valla" 😄
arkaya şöyle yaz '' Hatalysam hatalıyım salak sen yazıdan önce yola bak asıl hatalı sensin'' 😊 güzel uğraşlar bunlar 😊
yurtiçi yurt dışı kargo...
Hatalıysam
Mert5100
*extraloob*
Altına şöyle bişey ekleyeydin daha iyi olurdu
Artık bitsin şu lag,traffic,dc,bug
.... GM
Hatalıysam
Mert5100
*extraloob*
Altına şöyle bişey ekleyeydin daha iyi olurdu
Artık bitsin şu lag,traffic,dc,bug
.... GM
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap