Icerige atla
Extraloob

İşte bunu seviyorum!

· 27 Yanıt · 2.5K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
L
Loras ⭐ 16y
#21
bizde seviyoruz ßro 😆
S
#22
Windows 7 ? -.-
D
duzceli81 ⭐ 17y
#23
herkez 10-20 car acar iyi pcem var diyosan stabil yani ac 20 car kac gun dayancak reset atmadan pc ne zaman kasmaya baslıcak oyle teset et o zaman de işte benim canavarım bu 😄 ™
Mopneet
Mopneet OP ⭐ 18y
#24
Windows 7 ? -.-

ordan xp gibi mi görünüyor? (:
Barzo
Barzo ⭐ 19y
#25
zorlayınca 16 tane açıyor hacım yarıştıralım istersen makara:

20'ye zorlarım! 🤤

Dn. :P

30 yaptım varmı artıran [horny21 biggrint1
V
Viski ⭐ 18y
#26
Bi PC'De 15-16 Char Açınca Sıkıyor.. 😜
G
geordieboi ⭐ 15y
#27
allahım arkadaşlara bak ya hava atma arenası falan değil arkadaşım , adam bunu seviyorum demiş koymuş , konuşma özgürlüğü denen birşey var ülkemde 😄

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: