bizde seviyoruz ßro 😆
İşte bunu seviyorum!
· 27 Yanıt · 2.5K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
S
SeniorMaster
⭐ 16y
Windows 7 ? -.-
herkez 10-20 car acar iyi pcem var diyosan stabil yani ac 20 car kac gun dayancak reset atmadan pc ne zaman kasmaya baslıcak oyle teset et o zaman de işte benim canavarım bu 😄 ™
Windows 7 ? -.-
ordan xp gibi mi görünüyor? (:
zorlayınca 16 tane açıyor hacım yarıştıralım istersen makara:
20'ye zorlarım! 🤤
Dn. :P
30 yaptım varmı artıran [horny21 biggrint1
Bi PC'De 15-16 Char Açınca Sıkıyor.. 😜
G
geordieboi
⭐ 15y
allahım arkadaşlara bak ya hava atma arenası falan değil arkadaşım , adam bunu seviyorum demiş koymuş , konuşma özgürlüğü denen birşey var ülkemde 😄
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap