Icerige atla
Extraloob

İstanbul'un 2050 deki Hali

· 36 Yanıt · 4.4K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
M
Minotoche ⭐ 17y
#21
kıllarım diken diken oldu D:


resimde bir yanlışlık var kumlar deniz seviyesine gelmiş. 😈 sanırım kum yağmış 40 yıl boyunca 😆
S
seytan32 ⭐ 17y
#22
kıllarım diken diken oldu D:


resimde bir yanlışlık var kumlar deniz seviyesine gelmiş. 😈 sanırım kum yağmış 40 yıl boyunca 😆

birde ben soyluyeyim 2050 yılına kadar istanbul osmanlı donemindeki gibimi kalıcak türkiye hicmi ilerlemiycek 😄 vede bu deniz seviyesi şeyi dogru demis arkadas 😄
W
#23
Marmara mı kuruyacak? Yok daha neler 😗 .
Lenneth
Lenneth ⭐ 19y
#24
allah göstermesin bize böyle günleri


+1905
Special thx to Flexi
B
Baha i ⭐ 18y
#25
Çok kötü bişi yahu...
Arablar geldi aklıma 😄

1 Lt Su = 4 Lt Benzin
Dünyada suyun benzinden bile pahalı olduğu kentin hangisi olduğunu biliyor musunuz? Birleşik Arap Emirlikleri'nin en güzel kıyı kenti olarak anılan Dubai'de pahalı olan tek bir şey var: "Su". İsrail, teknolojisiyle kullanma suyunu deniz suyundan elde etmeyi başaran Dubaililerin çeşmelerinden akan bu su rahatlıkla içilebiliyor. Ancak teknolojinin gelişmesi sayesinde çölü vaha haline dönüştürmeyi başaran bu kentin insanları bir litre su içebilmek için tam dört litre benzin parası ödemek zorunda kalıyorlar...

gene arapların petrolü var bizde eğer suyumuzu kayıp edersek eyfahki ne eyvah ..

sanırım FOTOLAR TEMA VAKFINDAN ALINTI..
I
invaders ⭐ 18y
#26
Çok fena kıyamet gibi bişey

gibi si fazla kıyamet işte :!!&%&!

ama resimler biraz yazlış istanbul ogazı daha derin bu boyda olsa gemiler geçemez ordan ztn
O
#27
Marmara kuruyacaksa karadenizinde kuruması,egeninde kuruması akdenizinde kuruması gerekmezmi?Sonuçta bir su akışı var!Bence saçma ama 200-300 sene içinde olabilir,üzerine buzullar eriyor, su oranı artıyor.
R
reaLProzac ⭐ 17y
#28
farkmaz bn izmirliyim zaa xD
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#29
Türkiyeye çöl olmasın 😢 😄
S
seytan32 ⭐ 17y
#30
farkmaz bn izmirliyim zaa xD

ya sen mal mısın o istanbul bogazı sadece kendi icinde deil akdeniz-karadeniz-ege-okyanuslarda war anladınmı senide fark yapıo ya allahım boyle şeyler yazıolar adamı sinir ediolar :S
B
BoOoOS ⭐ 17y
#31
Çok kötü
A
#32
Çok fena kıyamet gibi bişey



Farkı oldugunu sanmıyorum 🙄
A
altanyunus ⭐ 19y
#33
suyu tasarruflu kullanmaktan başka cağre yok gecenlerde bir yerde bisey gördüm klozetin rezervuarının içine 1 lt kola şişesine su doldurup koymuşlar. ilk başta cimrilik olarak nitelendirdim megersem hacmini kücültüp su israfını azaltmakmış dünyada herkez bunu yapsa muazzam bir su tasarrufu meydana geliyormuş. sonradan cok takdir ettim.

su bilinçlendirme kongreleri falan oluyor buralara fırsat buldukca gidin gercekten cok eğitici ve bilgilendirici seyler alabilirsiniz.

silkroaddan başka bir eylem olmuş olur böylece hayatınızda.
B
Baronet ⭐ 17y
#34
Gösterilen örneklemeler çok yanlış.
Çölleşmiş topraklar, havakirliliği yada içme suyunun kalmayacağı gösterilse tamam da denizin kuruması hiç mantıklı değil.;)
S
seytan32 ⭐ 17y
#35
size okulda ne ogretiolar bilmiorum sen boyle hava kirliligi ile 10 sene sonra bile gorursun bu resimdekiler :S
W
#36
size okulda ne ogretiolar bilmiorum sen boyle hava kirliligi ile 10 sene sonra bile gorursun bu resimdekiler :S


Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: