Aslında kalbimden gönlümden geçen kendi işimi yapmaksa da büyüklerim anam babam bir yerde çalışmamı uygun görüyorlar.Bakalım kader nereye götürecek ne olacak.Benim gibi ülkemizde binlerce insan olduğunun da farkındayım.Allah herkese bir iş güç nasip etsin inşallah.Yani zor hemde çok zor insanın kendi evinde mülteci gibi yaşaması ve tabi dersti oydu buydu derken dışarıya dahi çıkamaması çok zor.Geleceğe bakarken hiç iç açıcı gelişmeler tahmin edemiyorum.Umarım gelecek daha aydınlık olur daha güzel olur.Herkes için hayırlısı.Ben basit bir işsizim duygularımı ifade etmek istedim yanlış bir ifade kullandıysam kusura bakmayın.



Yaralı style