sro versiyon :1,26
isrobot versiyon:1,75 (baktım bu hala)
denemeye çalısıyom hiç hata vermeden açılmıyo .. çalıstırabilen varmı?
iSrobot çalısıyomu sunanda
· 3 Replies · 979 views 0 reading
3 Replies
HyR Suan'da ÇaLıSMıYoR.Start Game Dedikten sonra ÖyLeCe BeKLiYoR...Yeni VersiyonuNu BeKLiCeZ aRTıK... extraokk
Beklemek ten nefret ediyorum Evil or Very Mad
Log in to write a reply.
Log In