Elim terlemesin diye tıktan sonra hep boşa alırım extraokk Hem alakası yok bence
İspatla Bakalım
· 39 Yanıt · 3.4K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
zuhaha ben nootbook (laptop) kullanıyorum mause yok zuhahah ben bu fruba dahil değilim Very Happy
ii ki ßurnumu karıştırmışım Twisted Evil Twisted Evil
fecci
[F New]Solo Gitarist
Laptop touchpad kullanıyorum ve sitemizin banner bölümü yüzünden sayfayı aşağı götürmem gerekti o yüzden aşağı kaydırdım. Bunu düşünemedikleri için aptal olan bilimadamları bu onlara gideeer. Mr. Green
katılıyorum resmin devamını görmek için aşağı doğru kaydırmak zorundayız bilim adamları madem o kadar akıllılar o zaman bunu da düşünmeliydiler :?!!! popcorn
Saçmalık resmi açtıktan sonra mousetan elimizi çekmenin ne mantığı varki Question Bunu yapanlar çekmeyenlerden dahamı zeki Question Bence bu araştırmayı yapanda var bi gerilik Mr. Green
Saçmalık resmi açtıktan sonra mousetan elimizi çekmenin ne mantığı varki Question Bunu yapanlar çekmeyenlerden dahamı zeki Question Bence bu araştırmayı yapanda var bi gerilik Mr. Green
laf olsun diye yapılmış bişi zaten kolaysa onlar ispatlasın Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
B
bayram1236
⭐ 18y
vayy be böyle bisey olabilirmi vallahide elimi cektim Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green
J
JuNioRKinG
⭐ 19y
Tamam bende bir sorun yok ben okumadan ayırmışdım elimi mauseden Mr. Green Mr. Green Twisted Evil
bence alakası yok
+2008
A
ALONE COWBOY
⭐ 19y
komik bi arastirma olmus istersen ayak parmaklarimizla haraket ettirelm maouseyi Mr. Green Mr. Green Mr. Green
güzel mantık buna çalışmak lazım yoksa ayaklarımız kopar Twisted Evil
Tam okurken elim mousedaydı nasıl çektiğimi anlamadım panik oldum 🎅
D
djfurkan2007
⭐ 18y
ne kdar sacma bır ıs :Çd
😱 😱 kimse bişi diyemz bence herkes fareyi tutuyodu 😁
herkesin tuttuğu fare o araştırmayı yapana 😈 😈
....................... 😈 hehehe
eliylemi bakıyor resme.
Zua çok saçma resime 10 saat bakmıoruz ki bakıoruz sora mouse iLe hemen deişiyoruz.Yani mecbur eLimiz farede 😆
resmi tam görebilmek icin resmi asagıya indiriyodum elim mousede olmak zorunda
ben herzaman elimi mouseden çekerim
Çok saçma
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap