Icerige atla
Extraloob

İspatla Bakalım

· 39 Yanıt · 3.4K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
Q
qitarist ⭐ 19y
#21
Elim terlemesin diye tıktan sonra hep boşa alırım extraokk Hem alakası yok bence
C
Castiela ⭐ 18y
#22
zuhaha ben nootbook (laptop) kullanıyorum mause yok zuhahah ben bu fruba dahil değilim Very Happy
D
down4you ⭐ 18y
#23
ii ki ßurnumu karıştırmışım Twisted Evil Twisted Evil
.NET
.NET ⭐ 19y
#24
fecci
[F New]Solo Gitarist
H
HAKANO ⭐ 19y
#25

Laptop touchpad kullanıyorum ve sitemizin banner bölümü yüzünden sayfayı aşağı götürmem gerekti o yüzden aşağı kaydırdım. Bunu düşünemedikleri için aptal olan bilimadamları bu onlara gideeer. Mr. Green


katılıyorum resmin devamını görmek için aşağı doğru kaydırmak zorundayız bilim adamları madem o kadar akıllılar o zaman bunu da düşünmeliydiler :?!!! popcorn
L
Lloody ⭐ 19y
#26
Saçmalık resmi açtıktan sonra mousetan elimizi çekmenin ne mantığı varki Question Bunu yapanlar çekmeyenlerden dahamı zeki Question Bence bu araştırmayı yapanda var bi gerilik Mr. Green
H
HAKANO ⭐ 19y
#27

Saçmalık resmi açtıktan sonra mousetan elimizi çekmenin ne mantığı varki Question Bunu yapanlar çekmeyenlerden dahamı zeki Question Bence bu araştırmayı yapanda var bi gerilik Mr. Green

laf olsun diye yapılmış bişi zaten kolaysa onlar ispatlasın Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
B
bayram1236 ⭐ 18y
#28
vayy be böyle bisey olabilirmi vallahide elimi cektim Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green
J
JuNioRKinG ⭐ 19y
#29
Tamam bende bir sorun yok ben okumadan ayırmışdım elimi mauseden Mr. Green Mr. Green Twisted Evil
E
eL`dode ⭐ 19y
#30

bence alakası yok

+2008
A
#31

komik bi arastirma olmus istersen ayak parmaklarimizla haraket ettirelm maouseyi Mr. Green Mr. Green Mr. Green


güzel mantık buna çalışmak lazım yoksa ayaklarımız kopar Twisted Evil
P
Prada ⭐ 19y
#32
Tam okurken elim mousedaydı nasıl çektiğimi anlamadım panik oldum 🎅
D
#33
ne kdar sacma bır ıs :Çd
A
addIcFb ⭐ 19y
#34

😱 😱 kimse bişi diyemz bence herkes fareyi tutuyodu 😁

herkesin tuttuğu fare o araştırmayı yapana 😈 😈

....................... 😈 hehehe
S
spycasus ⭐ 18y
#35
eliylemi bakıyor resme.
S
savatapo ⭐ 19y
#36
Zua çok saçma resime 10 saat bakmıoruz ki bakıoruz sora mouse iLe hemen deişiyoruz.Yani mecbur eLimiz farede 😆
A
abruzzi ⭐ 19y
#37
resmi tam görebilmek icin resmi asagıya indiriyodum elim mousede olmak zorunda
R
Rhea ⭐ 19y
#38
ben herzaman elimi mouseden çekerim
T
texas851 ⭐ 18y
#39
Çok saçma

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: