Icerige atla
Extraloob

İşlemci 2 tane GHZ gösteriyo

· 3 Yanıt · 3.0K görüntüleme
E
Erroneous OP ⭐ 18y
#1
Niye benim işlemcinin ghz ı 2 ceşit overclock gibi birşeyde yapmadım

resim:
- Resim Silinmiş.
3 Yanıt
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#2
ufak şeylere takılmışsın orası windows içerisinden okuyan bir bölüm senin işlemcini 3ghz görüyor lakin altada 2.99 yazmış sorun yok rahat ol sen asıl önemli olan bios ekranıdır zati.
I
#3
orası işlemcinin ismi.standart olarak her işlemcinin adı ve default hızı gösterilir.istersen üstteki yazıyı değiştirebilirsin.oc yaparsan alttaki değer değişir..

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: