Niye benim işlemcinin ghz ı 2 ceşit overclock gibi birşeyde yapmadım
resim:
- Resim Silinmiş.
İşlemci 2 tane GHZ gösteriyo
· 3 Yanıt · 3.0K görüntüleme 0 okuyor
3 Yanıt
ufak şeylere takılmışsın orası windows içerisinden okuyan bir bölüm senin işlemcini 3ghz görüyor lakin altada 2.99 yazmış sorun yok rahat ol sen asıl önemli olan bios ekranıdır zati.
I
Ilker Cindik
⭐ 19y
orası işlemcinin ismi.standart olarak her işlemcinin adı ve default hızı gösterilir.istersen üstteki yazıyı değiştirebilirsin.oc yaparsan alttaki değer değişir..
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap