Tahmini 100 lwl patchnide gelmesi.hatta belki 90.Nie derseniz,ilerisi için kasmak cok zor olur.120 lwl avrupalılar chinalar varken cok ezilirler.Bide 120'de gelirse simdi deli JM hızılı kasıın die İslam'ı muthiş güçlü yapar oyun biter.
Birde bisey sorucam,acaba avrupa ksro'ya bize gelmeden cok mu önce geldi,yoksa birkac ay fln öncemi?????
İslam Irkı Hakkında Bilgiler
· 148 Yanıt · 13K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 2 / 8
Yanıtlar
Ksro ya bile gelmediğine göre bize gelmesi imkansız ve ötesi. Sad
Avrupa charlar KSRO' ya Legend 5' te geldi sanırsam.
T
The_DifferenT
⭐ 19y
Bir gun olurda Geldigini gorursek kesinlikle bi Acc alacam ve kasacam charlar çok şekil duruyo
Gelir Gelir ben Topic i sabitledim sen yeni bilgiler geldikce güncellersin =)
ne zmn gelir Very Happy bu
X
XipeHocter
⭐ 19y
gelirse islamiyete dönerim OYUNDA!!
L
LeqenDTeXaS
⭐ 18y
ben en sondakkinin bi üstteki olurdum elindeki SİLAHA BAYILDIM
Gelir Gelir ben Topic i sabitledim sen yeni bilgiler geldikce güncellersin =)
Ok kahvekeyfi Very Happy
Temmuzda gelcek bence 90 lvl patchiyle...
bizi in cin yaptılar yaw Evil or Very Mad bizim in le cin le onu bunu yönetmekle ne alakamız war? islamda böle şeyler yasak zaten(büyücülük filan) sacma bence Evil or Very Mad
yeni islam itemlerini düşünüyorumda .
son resimde adamın elinde tespih var .
acaba tespihdemi gelcek
WTS 42+3 TESPİH FULL BLUE mesajlarınıda görebilcekmiyiz acep Very Happy Mr. Green
ama bence çok güzel olur.
son resimde adamın elinde tespih var .
acaba tespihdemi gelcek
WTS 42+3 TESPİH FULL BLUE mesajlarınıda görebilcekmiyiz acep Very Happy Mr. Green
ama bence çok güzel olur.
Z
zebani2059
⭐ 19y
eğer diğer oyunlar gibi summon olayıysa yeni bişey deil bence değişik isimler altında summoner karakter ekliyo çakallar Twisted Evil ama ipek yolu üstünde İslamiyeti unutmamaları ii olmuşşş
merak ettim nası bişi ne zaman çıkçak
bence daha erken gelir cunku ksro da eu charlar legant 5 te kale savası ise legant yedide gelmisti bizde ise ikiside legant 2 de geldi vede joymaxın amacı ksroyu yakalamak bence aynı andada gelebilir ksroyla
Bence bunun gelmesi 1 seneyi geçer
chakoramı merak ettim
valla guzel olucak bu islam ırkı bıde arkadaslar ne zaman gelecek ? headbang2ft9 headbang2ft9
T
Tarantella
⭐ 19y
gerçekten saçma..
islam ırkı diye birşey yok islam sadece bir inanıştır.
sonuç olarak dini birşeydir inanç.. ve ırkla olan baglantısını çözemedim.
islam ırkı diye birşey yok islam sadece bir inanıştır.
sonuç olarak dini birşeydir inanç.. ve ırkla olan baglantısını çözemedim.
bunlar daha çok mısır bizansa fln benziyo
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap