Icerige atla
Extraloob

Işıl Alben'den müthiş hareket ! (for Privacy :P)

· 13 Yanıt · 1.2K görüntüleme
13 Yanıt
lemonade
lemonade ⭐ 17y
#2
geldimm 😜 bi tanışmak nasib olmadı pray: ❤️ ❤️
R
RoqA ⭐ 17y
#3
Hareket iyimiş yalnız çok boş bırakmışlar 😜
Lenneth
Lenneth OP ⭐ 19y
#4
Hareket iyimiş yalnız çok boş bırakmışlar :P


🤝
Special thx to Flexi
lemonade
lemonade ⭐ 17y
#5
Hareket iyimiş yalnız çok boş bırakmışlar :P

e allstar maçı + karşısındaki takım arkadaşı o kadr olsun yani.
hem izmirde olupda o maça gitmemek...
R
RoqA ⭐ 17y
#6
Hareket iyimiş yalnız çok boş bırakmışlar :P

e allstar maçı + karşısındaki takım arkadaşı o kadr olsun yani.
hem izmirde olupda o maça gitmemek...

Bir ara model konseri için gitmeyi planlıyordum ama sonra sınav haftam olduğu için vazgeçtim, ayrıca bu aralar daha önemli işlerim var biliyorsun 😜
lemonade
lemonade ⭐ 17y
#7
Hareket iyimiş yalnız çok boş bırakmışlar :P

e allstar maçı + karşısındaki takım arkadaşı o kadr olsun yani.
hem izmirde olupda o maça gitmemek...

Bir ara model konseri için gitmeyi planlıyordum ama sonra sınav haftam olduğu için vazgeçtim, ayrıca bu aralar daha önemli işlerim var biliyorsun :P

sen palavere bırah bırah
T
#8
Hareket iyimiş yalnız çok boş bırakmışlar :P

e allstar maçı + karşısındaki takım arkadaşı o kadr olsun yani.
hem izmirde olupda o maça gitmemek...


final haftasında olup,maça gitmek... eekd1 sadnessla1
lemonade
lemonade ⭐ 17y
#9
Hareket iyimiş yalnız çok boş bırakmışlar :P

e allstar maçı + karşısındaki takım arkadaşı o kadr olsun yani.
hem izmirde olupda o maça gitmemek...


final haftasında olup,maça gitmek... eekd1 sadnessla1

gittin mi brotha?

[ Bu mesaj MobileDevice ile atildi ] mobile
T
#10
malesef :!!&%&! malum okuyoz biz ya daral:
lemonade
lemonade ⭐ 17y
#11
malesef :!!&%&! malum okuyoz biz ya daral:

:/ istanbulda olsaydı keşke dağları taşları yarar ynede giderdim

[ Bu mesaj MobileDevice ile atildi ] mobile
.NET
.NET ⭐ 19y
#12

sen palavere bırah bırah

ahahah
[F New]Solo Gitarist
R
RoqA ⭐ 17y
#13
sen palavere bırah bırah


Yine sonradan anladım ama çok fena güldüm 😁

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: