Icerige atla
Extraloob

Işık Saçan Yazı Yapımı!!!

· 11 Replies · 1.7K views
Q
Quensis OP ⭐ 19y
#1
1 Çok kolay olusturabileceğiniz bir efektle karşınızdayım...
Hemen efektimizi uygulamaya başlıyalım ve 300x300 piksel boyutlarında bir sayfa seçtim ben size kalmış.Yeni bir sayfa açıp zemin rengini siyah ile dolduralim. Daha sonra şekildeki gibi yazimizi yazın ve (Ctrl+E) yada (Layer>Marge Down) u seçerek layerlerimizi birleştirin...



2 Daha sonra Filter > Distort Polar Coordinates açarak gelen pencereden Polar to Rectangular isaretleyerek efekti uygulayın.



3 Daha sonra resmimizi 90 dereceye çevirmemiz gerekiyor ve bunun için (Image > Rotate Canvas > 90 CW) seçiyoruz.Sonra (Filter > Stylize > Wind) açarak buradan Method bölümünden Wind i , Direction bölümünden From the Right isaretleyip uygulayin.Bu filtreyi 2 yada daha fazla uyguladiginizda degisik görüntüler alabilirsiniz ben 2 kez uyguladim ve bu görüntü meydana geldi.



4 Simdi resmimizi eski haline getirme zamanı. Evet şimdi sırası ile (Image > Rotate Canvas > 90 CCW) ve sonrasinda (Filter > Distort > Polar Coordinates) uyguluyoruz ama önceki gibi degil bu sefer Rectangular to Polar isaretliyoruz.Ve böylelikle yazimiz eski halini aldi ve efektimizide tamamlamis olduk.



5 Dilerseniz renkleri değiştirip üzerinde oynamalar yapabilirsiniz.(Image>Adjustments>Variations) bölümünden zevkinize göre renklerle oynama yapabilirsiniz. Bu efekti yaptığınız zaman Wind filtresini sagdan sola degil de soldan saga da uygulayarak degisik görüntüler alabilirsiniz.

11 Replies
H
HeLL_SpY ⭐ 19y
#2
Güzel olmuş eline sağlık
E
eL`dode ⭐ 19y
#3
Güzel olmuş sağol.Bu effecktler güzel ama yazılar tam okunamıyor o yüzden fazla kullanılmıyorlar.Ama güzel anlatmışsın sağol.
Q
Quensis OP ⭐ 19y
#4
Rica ederim. 👍
J
#5
Resimler gözükmüyor.
X
Xray ⭐ 18y
#6
Resimler gözükmüyor.

ben de gözüküyor resimler

eline sağlık bu arada
A
Aleral ⭐ 18y
#7
Bende gözüküyor eline sağlık TiTaN_ bende ps ye bugün başlıyorum taktım kafaya 😄
Q
Quensis OP ⭐ 19y
#8
Resimler gözükmüyor.


Bende de gözüküyor. :?

Resimler gözükmüyor.

ben de gözüküyor resimler

eline sağlık bu arada


Sağol teachercım. 😘

Bende gözüküyor eline sağlık TiTaN_ bende ps ye bugün başlıyorum taktım kafaya :D


Başla başla ben sana her türlü yardımcı olurum. 👍
J
#9
Resimler gözükmüyor.


Bende de gözüküyor. :?

Resimler gözükmüyor.

ben de gözüküyor resimler

eline sağlık bu arada


Sağol teachercım. 😘

Bende gözüküyor eline sağlık TiTaN_ bende ps ye bugün başlıyorum taktım kafaya :D


Başla başla ben sana her türlü yardımcı olurum. 👍

O. Şimdi geldi resimler. Teşekkürler paylaşımın için.. 🍺
Q
Quensis OP ⭐ 19y
#10
Rica Ederim.
B
#11
Teşekkürler Titan_

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: