Suriyenin bi gözü toprağa bakıyo zaten bi tek İran kaldı.Onun da ayağnı bi şekilde kaydırmak istiyolar.
Türk halkı istediği kadar bilinçli olsun; ampul ordan burdan emir almadıktan sonra türk halkı ayaklansa ne olur.
İran:''İlk Olarak Türkiye'yi Vururuz'' !!!
· 37 Yanıt · 1.9K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
Şunu unutmayın ki, bizler "Hasta Adam" ünvanını aldığımızda, dünyanın en sağlıklı insanından bile daha büyük bir direnç göstererek bu toprakları kazandık, ve gerçekten bu kadar küçümsemeyin Ülkemizi ..
Special thx to FlexiŞunu unutmayın ki, bizler "Hasta Adam" ünvanını aldığımızda, dünyanın en sağlıklı insanından bile daha büyük bir direnç göstererek bu toprakları kazandık, ve gerçekten bu kadar küçümsemeyin Ülkemizi ..
evet o zamanlar kimdik şuanda kimiz bunuda tartışmak lazım o zaman herkes savaş dediğinde koşardı...
şuanda genç nesil çok fazla dimi evet oda doğru ama savaş çıksa o gençlerin yarısının başka ülkelere kaçıp adamların biyerlerini yalayıp beni ülkenize vatandaş yapın diyeceğide kaçınılmaz...
Türkiye'yi vurmaya öyle herkesin guti yemez.
Kendi milletimiz diye abartıyorsun dostum biraz bizim askeri gücümüz var adamların " FÜZE " Gücü asker füzeye napsın 😊 ki iran bizim hem islam hem bulundumuz bölgede dostumuz. 👍
bu devirde dost diye bir şey yoktur çıkarların örtüşürse dosttur sadece 🙄 👴
iran tarihte ne zaman türklerin dostu olmuştur ki tarih tekerrürden ibarettir.
soğuk savaş var artık böyle füze felan göstermece biz koskocaman ülkeyiz öyle iran suriye boy ölçüşmek hadlerine değil.
Ülkemizde kimsenin bilmedigi ne gücler var ne büyük gizlilik ile saklanıyor onlar savas cıksa hic bir zarar gelmez ülkemize.
@Lenneth
Hasta adam ünvanını aldıgımızda da aynı senaryo vardı neredeyse her sey aynı bastakiler devleti satmıstı dıs ülkeler bizi kullanıyordu halk vergileri cok agırdı vs vs. Tek fark yeryüzüne yüz yılda bir gelen deha bizi buldu ve bu ülke kurtarıldı. Simdi ise ne ses cıkaracak insan var ne baska bir sey. Babam bilmem kac yasında adam ve ev telefonları dinleniyor. Agır solcu. Bu yasında bile bir adama bunu yaparsanız, askeriye tamami ile iceride olur da devleti hortumlayanlar 1 ay hapis yatıp sonra gizli kapaklı serbest bırakılırsa hic bir sey yapamayız.
@Lenneth
Hasta adam ünvanını aldıgımızda da aynı senaryo vardı neredeyse her sey aynı bastakiler devleti satmıstı dıs ülkeler bizi kullanıyordu halk vergileri cok agırdı vs vs. Tek fark yeryüzüne yüz yılda bir gelen deha bizi buldu ve bu ülke kurtarıldı. Simdi ise ne ses cıkaracak insan var ne baska bir sey. Babam bilmem kac yasında adam ve ev telefonları dinleniyor. Agır solcu. Bu yasında bile bir adama bunu yaparsanız, askeriye tamami ile iceride olur da devleti hortumlayanlar 1 ay hapis yatıp sonra gizli kapaklı serbest bırakılırsa hic bir sey yapamayız.
[F New]Solo Gitarist
Denesinler ne diyelim... Poker masası artık savaş alanları. Blöfler uçuşuyor.
Görecez bakalım kim kimi vuruyor.
Şimdi de İran: Amerika ve İsrai'e meydan okudu ya adamlar harbiden çok güçlü süper nükleer bir füze felan yaptılar ya da delirdiler ya da güçlü görünmeye çalışıp düşmanını korkutmaya çalışıyorlar.
Bir savaş yalnız kazanılmaz. Iran'ın müttefikleri kim? Suriye mi? Daha kendi içlerinde ki isyanı bastıramayan ülke mi?
Her neyse. sakin olsun bu şampiyonlar 😊
Her neyse. sakin olsun bu şampiyonlar 😊
Bir savaş yalnız kazanılmaz. Iran'ın müttefikleri kim? Suriye mi? Daha kendi içlerinde ki isyanı bastıramayan ülke mi?
Her neyse. sakin olsun bu şampiyonlar :)

Ülkeler arası imzalanmış anlaşmalar var.Savaşlar kolay çıkmaz.

Çıkarsa da hallederiz
Savaşta her zaman ezilen, ölen yoksullar; kazanan, servetlerine servet katan zenginlerdir.
Savaş, saçmalıktır. Ayrıca kalkıp İran'a kızacağınıza neden NATO için ülkemize füze kalkanı kurduruyoruz'u sorun
Savaş, saçmalıktır. Ayrıca kalkıp İran'a kızacağınıza neden NATO için ülkemize füze kalkanı kurduruyoruz'u sorun
Savaşta her zaman ezilen, ölen yoksullar; kazanan, servetlerine servet katan zenginlerdir.
Savaş, saçmalıktır. Ayrıca kalkıp İran'a kızacağınıza neden NATO için ülkemize füze kalkanı kurduruyoruz'u sorun
Sosyalistin bakış açısı bambaşkadır.Gönülden tebrik ederim seni. alkis:

Haklı adamlar.
eskiler bilir
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap