Icerige atla
Extraloob

İptal

· 9 Yanıt · 1.3K görüntüleme
S
SONBAHAR OP ⭐ 19y
#1
arkaşlar benim kendi sbotum var ortak arıyorum ama her ay karşı taraf yüklücek yane aylık sadece sbot uzatmaya para vercek ne kdar uzatırsa o kadar sbotu kullanır sitenin id pw sini vermıcem arkadaslar siz parayı bana yollucaksınız ben uzatcam posta çek hesabım var ilgilenenler bu topic altında yada Gaia serverinde SONBAHAR pm atabilirler
9 Yanıt
.NET
.NET ⭐ 19y
#2
Enteresan. Sbot ortaklık bildiğim kadarı ile bir ay sen bir ay ortak öder idi kaldı ki ortağına karşı güven sorunun olacak. Her neyse aradığını bulursun umarım.
[F New]Solo Gitarist
S
S4YKLO ⭐ 16y
#3
güzel resim beyendim summer7: summer7:
R
Rochas ⭐ 16y
#4
pm attım ^^
A
Addicted ⭐ 19y
#5
Enteresan. Sbot ortaklık bildiğim kadarı ile bir ay sen bir ay ortak öder idi kaldı ki ortağına karşı güven sorunun olacak. Her neyse aradığını bulursun umarım.

en baştan beraber alırlarsa öyle olur ^^ ama adam botu tek başına aldıysa ortak olan kiralar makara:
S
SONBAHAR OP ⭐ 19y
#6
Enteresan. Sbot ortaklık bildiğim kadarı ile bir ay sen bir ay ortak öder idi kaldı ki ortağına karşı güven sorunun olacak. Her neyse aradığını bulursun umarım.


sbotu alırken ortak almadım kımseyle 😊 kirasını oderken neden ortak olam? hem belkı 1 ay tek ihtiyacı olan adam vardır
Barzo
Barzo ⭐ 19y
#7
Güzel işmiş vallahi ah benim kafam vaktinde 5 tane sbot acc. vardı ama hepsini unuttum daha doğrusu sbot idlerini yazdığım kağıdı kaybettim 😁

ps: mbot alın sbot kadar iyi işinizide görür hem
S
SONBAHAR OP ⭐ 19y
#8
Güzel işmiş vallahi ah benim kafam vaktinde 5 tane sbot acc. vardı ama hepsini unuttum daha doğrusu sbot idlerini yazdığım kağıdı kaybettim 😁

ps: mbot alın sbot kadar iyi işinizide görür hem


eee ne demişler geçene mazi ....ne gazi derler
S
SONBAHAR OP ⭐ 19y
#9
güncel

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: