Icerige atla
Extraloob

İnsanoğlunun 4 yıllık ömrü mü kaldı?

· 35 Replies · 2.7K views · Page 2 / 2
Replies
T
Typhoon ⭐ 18y
#21
Bencede 4yıl değilde daha uzun zaman olabilir.Ama şunu biliyorumki 17 yaşındayım ve ecelimle ölmücem 😞
A
Audrey ⭐ 19y
#22


ilginç şeyler herzaman dikkatimi çekmiştir ve böyle şeyleri okurum ;)

+45
T
TitusPullo ⭐ 19y
#23
topice girilmiyor ha. Soğuk rüzgarlar esiyor. ☕
L
LiFeGuaRD ⭐ 19y
#24
4 yıl sora bn yaşarsam bu açıklamayı yapan intihar edecekmi... 4yıla kadar sen ne şey yersen ye bni ilgilendirmes kardeşim bn daa qencim wala +kıyametin waktini kimse bilemes...
B
BaYDaGGeR ⭐ 18y
#25
yav ne kadar rahatız demi 10 yıl sonra ölcez 😄 sanki biz ölmicez dünya yıkılsa biz mars a göçeriz ne var ki 😄 😄 aq(alıntı yapılmaz!) 😄 D:
I
ironEyE ⭐ 18y
#26
inş ogün gelmeden 90 lvl olurum oyle geberip gidiyim bare 😁

şaka bi yana bizim fen hocasıda bi ara ainstain in böle bişi dediğini sölemişti inş böle bişi olmaz 🙄
I
#27
Bu haberi yapanlara bile gülüyorum, sırf tiraj için kendilerini beş kuruşluk ediyorlar.
W
#28
bence 4 yıl değil ama 10 yılımız var susuzluktan göçecez

en kötü buz eritip yeriz:D valla susuzluktan öleceğimizi hiç sanmıyorum çünkü dünyanın içindeki suyun yok olması mümkün değil(yalnız sular kirlenir ama :belli bir süre sonra kirli sularda kirliliğini kaybeder).
S
SwitchBack ⭐ 19y
#29
BeyLer yanLışım varsa direk düzeLtiniz ama .. bir oLay karşısında babamın şunu dediğini duymuştum ne oLursa oLsun 70 yıL boyunca MüsLümanLar tüm Dünya'ya hakimiyet sürecek böyLe bir şey varsa 4 yıL nedirki ? ^o)
T
Tukumas ⭐ 18y
#30
arkadaşlar birkaç yıldan beri bu konuyu takip ediyorum bunların birçok ayrıntısı daha var tabiki fakat dünyanın en gelişmiş uygarlıklarından olan mayalar belli bir periyoda bağlı olarak bu tür afetlerin olduğunu biliyorlarmış ve en son nuh tufanı olmuş..bu periyodun sonraki durağı ise 2012 aralık ayının sonları..ve bu tarih maya takvimininde bitiş günü,nostradamusun birçok kehaneti var..kıyamet kopmaz diye tahmin ediyorum fakat dünyadaki insan sayısı epey azalır..michel de nostradame 2007 yılında alametlerin başlayacağını dile getirmişti (1500lü yıllarda!!!) yağmur ormanlarının yok olacağını ve kuraklığın başlayacağını söylemişti..bu kuraklık bir süre sonra duracak ve dünya megadepremlerle sarsılacak diye bir kehaneti var ve bu megadepremlerin sonunda dünyanın ekseni değişecekmiş..bundan sonra ise amerikada çok büyük salgın hastalıklar başlayacakmış ve kuraklık tekrar başlayacakmış..belli bir yıl bu böyle gidecekmiş(2050ye kadar) ve daha sonra 2076'da 3. dünya savaşı başlayacakmış ve bu savaş 10-15 yıl sürecekmiş..daha sonra 2106'da 4. dünya savaşı çıkacak bu savaş 2120-2123 arasında bir tarihte bitecek ve 1000yıl dünya çapında çok büyük bir barış olacakmış..ve nostradamus kıyametin tam olarak tarihini bilememiş ve iki tarih vemiş 2012 ve 3797..2012-3797de dünya dönüşünü durduracak,saatler duracak ve kıyamet kopacakmış(burada kıyamet kopacak diye geçmiyor fakat dünya dönüşünü durduracak ve saatler duracak deniyor)..ama söylediğim gibi 2012den sonra da kehanetler devam ettiği için 2012'de kıyamet gerçekleşmez diye düşünüyorum..ve arkadaşlar nostradamusun son kehaneti kendi ölümüymüş..peder ondan ayrılırken iyi geceler demiş ve o da bu son gecem yarın ölmüş olacağım diyerek cevap vermiş..
alıntı değildir!!ilk defa bu kadar uzun yazıyorum bu konuyla çok ilgili olduğum için 😊
M
Midbroke ⭐ 18y
#31
mambaturk ne kadar uzun yazmışsın öyle yav . 😄
B
BangBros ⭐ 18y
#32
Bunu birtek ALLAH bilir ne kadar uzmanlar çalışma yapsada ALLAH bize ne kadar ömür biçtiyse o kadar yaşarız.Yok 10 yılımız kaldı yok 4 yılımız kaldı bunlar saçma şeyler
B
BlackLighT OP ⭐ 19y
#33
biri kilitatsın şu topice size saçma gelebilir elbette saçmadır ama bu bir bilimsel veri doğruluk payı var demekki elbette herşeyi Allah bilir bende elhamdülillah müslümanım eleştirininde bu kadar olmazki.. kilit lütfen... herkez yapılan paylaşımlara saygı duymalı bence 😉
M
Midbroke ⭐ 18y
#34
Şimdi bu konuyu kim kilitliyecek '' Allah bilir '' .
M
Macro ⭐ 19y
#35
Şimdi bu konuyu kim kilitliyecek '' Allah bilir '' .


😆 Cidden komik ama tartışma yaratacak sözler sarfetmeyelim konu zaten baya gergin

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: