Beyler biri bana Adobe Photoshop İngce Yama sını yollaya bilirmi Sad Türkçe yapam dedim Very Happy hiç güzel deil neyin nerde oldugunu unuttum walla Confused Elinde olan warsa yollasın Lütfen !! Aradım aradım bulamadım Neutral
İngilizce Yama
· 7 Yanıt · 1.9K görüntüleme 0 okuyor
7 Yanıt
e türkçesini sil ingilizce olsun Very Happy
Silinen yeri bulamadım yaf Very Happy onuda aradım bi alan soyle de girem silem C:/Program Files/Adobe/ ??????
valla bilmiom ki hiç türkçe yama yüklemedim o cvp ı da salladım belki tutar die Mr. Green Mr. Green
Razz Tmm saol genede Ronin baksa ii olacek Very Happy
sil tekrar kur ingilizce yaması yok bildiğim kadarıyla Sad
İngilizce yama diye birşey yok.. Program zaten temel ingilizce olarak geliyor. Türkçe ek paket haliden bizim zeki programcılar tarafından yazılıyo. Silinen yer diye bi şeyde yok ingilizce dil seçeneğinin üzerine kaydediyo ve Ps ile bütünleşiyo. Kısacası silip yeniden yükleyeceksin. Pattern, brush ve pluginlerini yedeklemeyi unutma sonra üzülme perde extraokk
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap