Icerige atla
Extraloob

InFeCT Tam Gaz Devam Ediyor (Yeni Member List)

· 84 Yanıt · 28K görüntüleme · Sayfa 3 / 5
Yanıtlar
D
Dr.Hemlock ⭐ 19y
#41
laa yok böle bişey bugün günlerden salı ! sabahtan beri pm atıorum guildeki adamlara cwp yok 😄
herkes pmlere baksın yaws olmaski böyle :S guilde gelicez cwp veren yok 🙄


bak şu an attım pm offlinesın zedung.ben hergece eve 4 5 gibi gleiyorum geldiğimde sen olmuyorsun.koşturuyoruz napcaksın işte denk geldiğimizde alcam seni guilde merak etme sen.maom zedungum.
T
tan ⭐ 19y
#42
Her defasında diyorum keşke Hercules'te iken sizlerle beraber aynı guild içinde olsaydım. Bunu o kadar çok içten istiyorum şu an çünkü hepiniz çok iyi insanlarsınız.

Bu arada hocam tanımazsın sen şimdi beni nick değişikliği yaptım. 😊 Eski Hercules nickim _AmyLee_, eski forum nickimde Harmonia. (:


can Bir Danem Geri Gel Ne Olur Sat Charı al Bitane Herculesten char Takılak Senle ne Ortamlara Giricez Biz ::)

Ohohoho ben charı satalı 1.5 ay oldu canım. :D


eee Boşmusun o zaman Gülüm Boş isen aç Bitane char Gel Yanımıza Eskisi gibi Devam Ederiz :=)
B
bannedddd ⭐ 19y
#43
Boş musun falan ayıp oluyor ama.. 😆 Kasarsan gelirim yoksa kılımı kıpırdatmam. 😜 Ayrıca gülüm deme bana hiç sevmediğim hitap tarzlarından biri. Tatlım diyebilirsin ama. 😁 😁 😜
T
tan ⭐ 19y
#44
Boş musun falan ayıp oluyor ama.. 😆 Kasarsan gelirim yoksa kılımı kıpırdatmam. 😜 Ayrıca gülüm deme bana hiç sevmediğim hitap tarzlarından biri. Tatlım diyebilirsin ama. 😁 😁 :P


Bunu Diyecegini Biliyodum Ben Sana Amylee yi Satmadan önce Demiştim aç bi Char Kasarım seni Yine Kasarım ama az Halletçek işlerim var :=) lvl öenmli Degil ezikde olsa Canımsın Kanımsın Bidanem :=)
A
apiah ⭐ 19y
#45
laa yok böle bişey bugün günlerden salı ! sabahtan beri pm atıorum guildeki adamlara cwp yok 😄
herkes pmlere baksın yaws olmaski böyle :S guilde gelicez cwp veren yok 🙄


bak şu an attım pm offlinesın zedung.ben hergece eve 4 5 gibi gleiyorum geldiğimde sen olmuyorsun.koşturuyoruz napcaksın işte denk geldiğimizde alcam seni guilde merak etme sen.maom zedungum.

hehe sabah 8:00-gece 12-2 arası onlineyim
ayın 21 den sonra haftanın 4/7 si onlineyim 24 saat ok.
bide senin nick ne o kadar nick e pm attımki senikini hangisi 😄
D
Dr.Hemlock ⭐ 19y
#46
laa yok böle bişey bugün günlerden salı ! sabahtan beri pm atıorum guildeki adamlara cwp yok 😄
herkes pmlere baksın yaws olmaski böyle :S guilde gelicez cwp veren yok 🙄


bak şu an attım pm offlinesın zedung.ben hergece eve 4 5 gibi gleiyorum geldiğimde sen olmuyorsun.koşturuyoruz napcaksın işte denk geldiğimizde alcam seni guilde merak etme sen.maom zedungum.

hehe sabah 8:00-gece 12-2 arası onlineyim
ayın 21 den sonra haftanın 4/7 si onlineyim 24 saat ok.
bide senin nick ne o kadar nick e pm attımki senikini hangisi :D


BlackOrph
B
by_kapkac ⭐ 19y
#47
Boş musun falan ayıp oluyor ama.. 😆 Kasarsan gelirim yoksa kılımı kıpırdatmam. 😜 Ayrıca gülüm deme bana hiç sevmediğim hitap tarzlarından biri. Tatlım diyebilirsin ama. 😁 😁 :P


Bunu Diyecegini Biliyodum Ben Sana Amylee yi Satmadan önce Demiştim aç bi Char Kasarım seni Yine Kasarım ama az Halletçek işlerim var :=) lvl öenmli Degil ezikde olsa Canımsın Kanımsın Bidanem :=)


vaybe iltifatlar havada uçuşuyor... bu iltifatları hep duymak ve kullanmak istiyosanız bisim guildde çok var en azından bunlara değecek kişiler... ki sizde ölesiniz buna eminim adım gibi 😄 adım emin'de ondan güldüm... biliyom benim bu espiriye doymuş olmam gerek ama adımı seviyom beah 😊 neyse böle işte


laa yok böle bişey bugün günlerden salı ! sabahtan beri pm atıorum guildeki adamlara cwp yok 😄
herkes pmlere baksın yaws olmaski böyle :S guilde gelicez cwp veren yok 🙄


bak şu an attım pm offlinesın zedung.ben hergece eve 4 5 gibi gleiyorum geldiğimde sen olmuyorsun.koşturuyoruz napcaksın işte denk geldiğimizde alcam seni guilde merak etme sen.maom zedungum.


hehe sabah 8:00-gece 12-2 arası onlineyim
ayın 21 den sonra haftanın 4/7 si onlineyim 24 saat ok.
bide senin nick ne o kadar nick e pm attımki senikini hangisi :D


zedung sende muradına erdin he 😄
A
apiah ⭐ 19y
#48
öyle oldu biraz 😄 güzel bir guild.. gerçi benim için güçlü güzel bilmem ne guild fark etmez sohbet i ii olsun arkadaşlar ii olsun.. ki herkes öyle gözüküyor ßß
D
Dr.Hemlock ⭐ 19y
#49
- Resim Silinmiş.

baho bunu hatırladın mı 😊 nostaljiye baka hahah.
T
tan ⭐ 19y
#50
hehe Güzel Olmuş Ellerine Saglık paşam 😊
P
Presence OP ⭐ 19y
#51
Hatırlamammı yaw

hahaha bülent abinin tipe bak 😊 bende prot giymişim ozmanlar koşamıorum lagda vardı ama artık böle urih diil seytan kesicez

bide snn ismini block kapatmışya sanki senin ismin blockmuş gibi çıkmış 😊
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#52
harbıden super guıld 😄
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#53
hehehehe urı'ye bakın maca gidior super ..ii dusunmusun ...
T
T4LHA_ ⭐ 18y
#54
güsel bir guild başarılar dilerim guildine
T
tan ⭐ 19y
#56
Hepsi Birbirinden Güzel Vallah ama Attan çıkan Kıvılcımlar bi Başka Bibermi Yedi Naptı 😊 Zaten Hatıra Dedinmi Bi başka Resimlere Bakınca Direk O Zamanlara Gidiyo İnsan :=)
P
Presence OP ⭐ 19y
#57
Abi konuya ekledim resimleri benim daha fena bir fikrim var olursa süper bişi yapıcam
N
#58
InFeCT Sizleri Ve Memberleri Ve Unionu Çok Seviyorum

Özelikle Bülent ile İlham Abi Sizleri Çok Seviyorum^^ 🍺 😘
D
Dr.Hemlock ⭐ 19y
#59
Amma sıktı şu farm.Eskiden olsa farmda itemleri koyacak yer kalmazdı şimdi kasada incin top oynuyor resmen 🤘

- Resim Silinmiş.
P
Presence OP ⭐ 19y
#60
çok az kasmışsın ya benim 1700 sp m karşında bu hiç hıh xD

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: