Icerige atla
Extraloob

İncitmiyeceğim

· 6 Yanıt · 1.7K görüntüleme
C
caglar59 OP ⭐ 18y
#1
İncitmiyeceğim dedim ama şaka yapmıştım 😁

70 Lv FF Dagger vs 82 Lv Spear Nuker

- Resim Silinmiş.

Zerk olsaydı süper olcaktı 👍
6 Yanıt
B
#2
elindeki daggere - sp ye - bufflara - göre normal damage , paylaştığın için sağol
F
Fahmlugat ⭐ 18y
#3
bize daha yüksek lvl ve daha yüksek damage göstermen dileğiyle 😉
C
caglar59 OP ⭐ 18y
#4
bize daha yüksek lvl ve daha yüksek damage göstermen dileğiyle ;)


Arkadaşım sağolsun oyunu bıraktığı için charı kasmıyor sadece ben girip arada pvp yapıyom 😄
Başlatabilirsem tekrar daha yüksek damegeler gelir :)
C
caglar59 OP ⭐ 18y
#5
elindeki daggere - sp ye - bufflara - göre normal damage , paylaştığın için sağol


Öyle diyorsunda zaten anormal damage yoktur ki 😜
P
patates22 ⭐ 17y
#6
Güzel.Tebrikler.Hayırlı olsun.

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: