İncitmiyeceğim dedim ama şaka yapmıştım 😁
70 Lv FF Dagger vs 82 Lv Spear Nuker
- Resim Silinmiş.
Zerk olsaydı süper olcaktı 👍
İncitmiyeceğim
· 6 Yanıt · 1.7K görüntüleme 0 okuyor
6 Yanıt
B
BlackMamba24
⭐ 18y
elindeki daggere - sp ye - bufflara - göre normal damage , paylaştığın için sağol
bize daha yüksek lvl ve daha yüksek damage göstermen dileğiyle 😉
bize daha yüksek lvl ve daha yüksek damage göstermen dileğiyle ;)
Arkadaşım sağolsun oyunu bıraktığı için charı kasmıyor sadece ben girip arada pvp yapıyom 😄
Başlatabilirsem tekrar daha yüksek damegeler gelir :)
elindeki daggere - sp ye - bufflara - göre normal damage , paylaştığın için sağol
Öyle diyorsunda zaten anormal damage yoktur ki 😜
Güzel.Tebrikler.Hayırlı olsun.
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap