Zevkine arkilerde shaiya oynayayım dedim.Aklıma bi nick gelmedi.Kendi nickim oyunlarda fontlardan dolayı hoş durmuyor 😜 Ne nick koyayım diye düşündüm ve aklıma bu geldi...