N NiGHTMaRe OP ⭐ 18y 16 yil once #1 Zevkine arkilerde shaiya oynayayım dedim.Aklıma bi nick gelmedi.Kendi nickim oyunlarda fontlardan dolayı hoş durmuyor 😜 Ne nick koyayım diye düşündüm ve aklıma bu geldi... TepkilerHenüz kimse tepki vermediKapatclose Düzenle Alıntı +Q Yanıt Yaz Sil