Icerige atla
Extraloob

İmzamla Oynama Hakkınız Varmı Neden Oynadınız!

· 10 Replies · 911 views
X
X-Hacker OP ⭐ 18y
#1
Neden İmzamdakı Link kalkıyor size zararımı var sadece işyerımın Sitesı Oyunlada Alakası yok neden bunu yapıyorsunuz olmaz böle ya ne hakkınız var imzamla oynuonuz istemıosanız sölersınız!


Herkezden Özürdilerım Ama benım Acc Gelen gecen hanı degil grip İmzamla oynancak!
10 Replies
T
TitusPullo ⭐ 19y
#2
Hakları var ki oynayabiliyorlar... 😜
I
ironEyE ⭐ 18y
#3
bnim bildiğim reklam yassak ondan olabilir
4
4eweRSro ⭐ 18y
#4
Hatırladığım Kadarıyla Senin İmzandaki Link Reklam İçeriyordu.Ondan Degiştirilmiş Olabilir.
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#5
Neden İmzamdakı Link kalkıyor size zararımı var sadece işyerımın Sitesı Oyunlada Alakası yok neden bunu yapıyorsunuz olmaz böle ya ne hakkınız var imzamla oynuonuz istemıosanız sölersınız!


Herkezden Özürdilerım Ama benım Acc Gelen gecen hanı degil grip İmzamla oynancak!


güzelim birşeyi sorgulamakta haklısın, bizde kendi kendimize imzaları düzenlemekte haklıyız, şöyle düşün birisi imzasına cumhurbaşkanı için kötü sözler yazsa biz böyle bakıp izleyecekmiyiz tabiki müdahele edeceğiz seninde imzan demek ki uygun değilmiş müdahele edilmiş capişş canımcım 😘
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#6
Reklam Vb Yapılırsa Kaldırılması Cok Dogal 😄
X
X-Hacker OP ⭐ 18y
#7
Öyle Olsun bakalım yani size zarar ettıren bi reklam degildi ama sahip sizsiniz 😎
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#8
Öyle Olsun bakalım yani size zarar ettıren bi reklam degildi ama sahip sizsiniz 8)


yup we are the boss 😎
M
Macro ⭐ 19y
#9
Kayıt olurkenki sözleşmeyi okumalıydın 😘
A
Azeroth ⭐ 18y
#10
Öyle Olsun bakalım yani size zarar ettıren bi reklam degildi ama sahip sizsiniz 8)



Olay zarar ya da yarar getirmesi değil ki!!!
Ayrıca ''imzamla oynamaya hakkınız war mı? neden oynadınız?'' çıkışın çok yanlış!!!

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: