Forumda bazı arkadaşlarımız çok açık şekilde resim koyuyorlar bunlara dilkkat edilmeli sonuçta bu site 18 yaş üzeri bir adult forum değil.Silkroad online bil paylaşım sitesine bu yakışmıyor.Yöneticilerin biraz daha dikkatli olması gerek bu konuya.Saygılarımla
imzalarla ilgili
· 13 Yanıt · 1.6K görüntüleme 0 okuyor
13 Yanıt
Bir kişiye,kuruma,topluluğa,devletlere hakaret içeren resimler olmadığı sürece herhangi bir sakıncası yok.kişilerin kendi zevklerine de saygı duymak lazım 😉
Tamam haklısın.Ozaman siteye 18 yaşından ufaklar için uygun değildir ibaresi eklenmeli :=).
Sitemize üye olan herkes,bazı kuralları kabul etmiştir 😉
Sitemize üye olan herkes,bazı kuralları kabul etmiştir ;)
❤️
.Bu yazıdan sonra beni banlayabilirsiniz.Arkadaşım bu site eskiden abaza forumuydu 2006 yılındaki halini bilen bilir.Sonradan 2007 yılında Site silkroad bilgi paylaşım sitesi yapıldı ve abazalar imzalara istedikleri görselleri koydu.Biz müslüman bir ülkeyiz zina yapmak dinimizce büyük bir günah sizin umrunuzda olmayabilir ama başkalarıda sizin yüzünüzden zina yapmak zorunda kalıyor.sizin yüzünüzden derken genel anlamda konuştum.Artık bu site Gamebayi nin game bayi gibi kaliteli adamların elinde.Artık bugibi abazaların avatarların değiştirmesini rica ediyorum.
''Biz müslüman bir ülkeyiz zina yapmak dinimizce büyük bir günah''
Önünde çıplak bir kadın duruyor ve sen ona şehvetle bakmıyorsan problem yoktur.
Ayrıca herkes kendine müslümandır.Herkesin günahı boynunadır.
Şu söz çok saçma ''başkalarıda sizin yüzünüzden zina yapmak zorunda kalıyor''
Kimsenin başına silah dayamıyoruz ki zina yap diye.Alt tarafı bir avatar bir imza,neyi rahatsız ederki bir başkasını incitecek görüntü olmadıktan sonra? İnternettesiniz,milyarlarca site var.%90'ında 1 tanede olsa kadın resmi var.İnternete giriyorsan çıplak kadın görmeyi göze almışsın demektir.Lütfen bu konu daha fazla uzamasın ❤️ 👍
Önünde çıplak bir kadın duruyor ve sen ona şehvetle bakmıyorsan problem yoktur.
Ayrıca herkes kendine müslümandır.Herkesin günahı boynunadır.
Şu söz çok saçma ''başkalarıda sizin yüzünüzden zina yapmak zorunda kalıyor''
Kimsenin başına silah dayamıyoruz ki zina yap diye.Alt tarafı bir avatar bir imza,neyi rahatsız ederki bir başkasını incitecek görüntü olmadıktan sonra? İnternettesiniz,milyarlarca site var.%90'ında 1 tanede olsa kadın resmi var.İnternete giriyorsan çıplak kadın görmeyi göze almışsın demektir.Lütfen bu konu daha fazla uzamasın ❤️ 👍
Haklisin.Kolay gelsin ozaman.
Önünde çıplak bir kadın duruyor ve sen ona şehvetle bakmıyorsan problem yoktur.
bence bakmıyorsan sorun vardır 😁
T
TheBigDady
⭐ 19y
Biz müslüman bir ülkeyiz zina yapmak dinimizce büyük bir günah sizin umrunuzda olmayabilir "
Senin bu resimlerden böyle birşey anlaman bikere senin başlı başına zihninin pis olduğuna eşittir.Ve sitede belli başlı kurallar vardır ve buraya üye olan tüm üyeler üye olurken bu kuralları okuyup kabul etmiş bulunmaktadır sevgilerimle 👋
TheBigDady
Fazla takilma hacim napicaksin muslumani hristiyani sadece keyfini cikar
.Bu yazıdan sonra beni banlayabilirsiniz.Arkadaşım bu site eskiden abaza forumuydu 2006 yılındaki halini bilen bilir.Sonradan 2007 yılında Site silkroad bilgi paylaşım sitesi yapıldı ve abazalar imzalara istedikleri görselleri koydu.Biz müslüman bir ülkeyiz zina yapmak dinimizce büyük bir günah sizin umrunuzda olmayabilir ama başkalarıda sizin yüzünüzden zina yapmak zorunda kalıyor.sizin yüzünüzden derken genel anlamda konuştum.Artık bu site Gamebayi nin game bayi gibi kaliteli adamların elinde.Artık bugibi abazaların avatarların değiştirmesini rica ediyorum.
Ülkenin dini yoktur,fertlerin dini vardır herkesin günahı şeyi kendine.İsteyen bakar isteyen bakmaz zorla kimsenin gözüne sokulmuyor o resimler 😊
.Bu yazıdan sonra beni banlayabilirsiniz.Arkadaşım bu site eskiden abaza forumuydu 2006 yılındaki halini bilen bilir.Sonradan 2007 yılında Site silkroad bilgi paylaşım sitesi yapıldı ve abazalar imzalara istedikleri görselleri koydu.Biz müslüman bir ülkeyiz zina yapmak dinimizce büyük bir günah sizin umrunuzda olmayabilir ama başkalarıda sizin yüzünüzden zina yapmak zorunda kalıyor.sizin yüzünüzden derken genel anlamda konuştum.Artık bu site Gamebayi nin game bayi gibi kaliteli adamların elinde.Artık bugibi abazaların avatarların değiştirmesini rica ediyorum.
ahh ahh milleti abaza yapan şey ne sence 😁 😁
aşırıya kimse kaçmıyor şahsen görmedim 👍
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap