Icerige atla
Extraloob

imzalardaki hakaretler

· 9 Replies · 1.1K views
A
alpay29 OP ⭐ 19y
#1
burada sözüm yönetime...
arkadaşlar dikkat ettim bazı arkadaşlarımızın imzalarında kullandıkları resimler hakarete varacak düzeyde olanlar var...
her ne kadar yasaklarada karşıda olsam her şeyin bir edebi var.. kimin kiminle alıp veremediği varsada yeri burası değildir kanaatindeyim...
9 Replies
C
Caprice ⭐ 19y
#2
Örnek verebilirmisin ben öyle birşey olcağını sanmıyorumda bir görelim neymiş Question
A
alpay29 OP ⭐ 19y
#3

Örnek verebilirmisin ben öyle birşey olcağını sanmıyorumda bir görelim neymiş Question


@TrowZeeN


en dikkat çekeni bu..

dikkat ederseniz bende fenerbahçeliyim ama bu biraz edep dışı
N
Nebula ⭐ 19y
#4
Kişinin değer verdiği bir şeyle dalga geçen imzaların kaldırılması hoş olur.Bu site benim kanaatimce bir futbol stadyumu veya Siyasi parti binası değil.O nedenle bende imzalardaki hakaret seviyesinde bulunabilecek resimlerin kaldırılmasından yanayım.Hem bir imzanın boyutları olmalı.Ben konuları okurken 2 karış uzunluğundaki bi imzayı görme zorunluluğum yok ki.Üye koymuş imzasını ama imza ne demek bilmiyor.Bence bu konu ciddiye alınmalı.
L
Liu ⭐ 19y
#5
yakında konuya yönetim el atar merak etmeyin
gerçekten burası ne siyasi bir yer nede bir stadyum ( bu olayları stadyumda da sevmem de neyse) her neyse yapmış arkadaşımız bir uyanıklık ama gerekeni emin olun en yakın zamanda yapılacaktır uygunu neyse yerine getirilir Cool
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#6
konu çok geniş bu yüzden gördüğünüz nickleri bizlere bu topic altında bildirin gerekeni uygun görüp uygulayalım Wink

daha bir özgürlükçü forum burası kişiler zihninden ne geçiyorsa yazabilir kimsenin üzerine alınmasına gerek yok, din dil ırk ayrımı yapmıyoruz sadece biraz saygı bekliyoruz o kadar, birşeyleri yasaklamak hoş değil mesele bu enstanteneleri tiye alıp geçmek Wink
M
MoonLife ⭐ 19y
#7
geniş bi koun
C
Crisis ⭐ 19y
#8
ya bide birisi vardı imzasına orasını burasını kesen,degisik varlık dısı seyler biseye benzemeyen ama ürkütücü resimler koyan birisi var.Yemin ediyorum görünce migdem bulanıyor,icim bi hos oluyor.Gülünecek bisey varsa bile o resimleri görünce igreniyorum.Kendisine özel mesajda attım rica ettim ama hala kaldırmadı.adı MortaLStatuS yönetimden birisi daha rica ederde sildirirseniz cok sevinicem.O resimler gercekden igrenc... Confused
R
Rapche ⭐ 19y
#9
TrowZeeN hala değiştirmemiş imzasını yani karşı takımı aşşağılamak bi kenara çok çirkin bi resim koymuş resmen küfür etmiş sayılır bence forumumuza yakışmaz Confused

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: