Eskiden çok kullanıyordun beğenmediler.. 😊 Kullanırızda gerekirse 😊
İmza İstekleriniz [KAPALI]
· 81 Replies · 8.7K views 0 reading · Page 3 / 5
Replies
yaptığın imza ve avatar için çok teşekkür ederim ama hatun'u hiç beğenmedim be hacım :/
daha iyi beyaz bir hatun olsaydı keşke 😜
daha iyi beyaz bir hatun olsaydı keşke 😜
yaptığın imza ve avatar için çok teşekkür ederim ama hatun'u hiç beğenmedim be hacım :/
daha iyi beyaz bir hatun olsaydı keşke :P
Hacım eğer vaktin varsa sade koyu renk ağırlıklı orjinal bir imza avatar yapma şansın var mı acaba? 😘
Tamam hacımda ben koyu renk Yapamam.. ben canlı renkleri daha iyi kullanıyorum ben sana güzel bişi yapmaya çalışırım
Afferin kağan 😆 Bi msn gel 😄
Tamam yaparız Enescim.. İstediğin İmza olsun 😜
- Resim Silinmiş.
Şu hatunu ve Koyu renkler kullanarak İmza ve avatar yapabilirsen çok sevinirim ^^
A
AbrakadabrA
⭐ 17y
vay yawru oda ne öyLe xD
Tamamdır
Benimki Nerede? ^^
Oww eklenmiş ve süper olmuş sağolasın ^^
Kardeşim Bi daha ekledim texti kötü yere koymuşumda buyur yeni halini
bana ıcınde seksı bı kız bulunan bı ımza+avatar yapar mısın bu arada ustunde Sky YAZSIN KIZ GUZEL OLSUN YA YAZI STILI SUPER OLSUN VEDE AVATARIDA UNUTMA ACILL
B
Black Raven
⭐ 17y
İmza ve avatar için çok teşekkür ederim " Pause`Boy " 🤝
Np 😊
banada bir tane yapabilir misin güzel bir hatun olsun yeşil renk hakim olsun nickim belli zaten :d bide imza olursa süper olur
Weird in pembesini benim icn yapar msn süper olmus ❤️
Tamam yapalım beyler..
teşekkürler bide uygun avatar aparsan sevinirim
Tamam yapayim.. =)
Log in to write a reply.
Log In