Icerige atla
Extraloob

İmage Ready İle Gif Resim Yapımı <-----------

· 52 Replies · 8.1K views · Page 2 / 3
Replies
J
Jigsaw ⭐ 19y
#21
-Resim Silinmiş. -Resim Silinmiş. -Resim Silinmiş.

Bu yöntemle yaptığım avatarlar..
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#22
ışık oyunları her zaman tasarımın son noktasıdır bkz coca cola vb reklamlarda ki buzlara su damlalarına falan Wink
E
ebri ⭐ 19y
#23

-Resim Silinmiş. -Resim Silinmiş. -Resim Silinmiş.

Bu yöntemle yaptığım avatarlar..


işte bo yontemle yaptıgı avatar bendee Very Happy
J
Jigsaw ⭐ 19y
#24
^^

Bi de Chun Li bulsam kendime..
D
dR.NooB ⭐ 19y
#25

^^

Bi de Chun Li bulsam kendime..


bruce lee nin gif ini yapcam Twisted Evil
J
Jigsaw ⭐ 19y
#26
Yap bakalım o ellerini çevirdiği var ya hani hipnotize eder gibi ondan olabilir. Mr. Green
R
Ronin ⭐ 19y
#27

^^

Bi de Chun Li bulsam kendime..


-Resim Silinmiş. -Resim Silinmiş.
D
dR.NooB ⭐ 19y
#28
vayy ron hll (c)alıyım hemen birini cem gelmeden Twisted Evil
J
Jigsaw ⭐ 19y
#29
O Chun Li'ler ben de var ki tüm SF gifleri var muhaha.

Ronin avatarını birinde gördüydüm unuttum. Mr. Green
R
Ronin ⭐ 19y
#30
Bende tüm 2d aleminin gifleri var napıcaz? Kof dahil..
J
Jigsaw ⭐ 19y
#31
Bende ki kadar SF gifi olamaz hacım. Mr. Green
G
#32
KoF mu?!?!?
KoF istiyorummmmmm =)
R
Ronin ⭐ 19y
#33

KoF mu?!?!?
KoF istiyorummmmmm =)


Hangi karakterinkini istiyosun söle ona göre atayım...
J
Jigsaw ⭐ 19y
#34
Hacım SF online oynayalım bi ara.

SF ve Tekken diğer dövüş oyunlarını geçerim. MK da iyidir ama ben sevmem. Tekkenin hareketleri Comboları karakterleri o aradaki animeler falan çok iyidir o yüzden seviyorum.
R
Ronin ⭐ 19y
#35
Ben sıkı kof oynarım... Favorim Athena yada Yuridir. Sf çok eskiden oynardım küçükken şimdi oynayacağımı sanmıyorum. Ama WAR3TFT DotaAllstar kapışcaz senle aklımda ... Bu gece kapışalım.. Saat 12 de başlayalım sahura kadar ? Mr. Green extrabeer extraokk
C
Caprice ⭐ 19y
#36

Ben sıkı kof oynarım... Favorim Athena yada Yuridir. Sf çok eskiden oynardım küçükken şimdi oynayacağımı sanmıyorum. Ama WAR3TFT DotaAllstar kapışcaz senle aklımda ... Bu gece kapışalım.. Saat 12 de başlayalım sahura kadar ? Mr. Green extrabeer extraokk

bişey anlamadım ama neyse ron alırsın, arkandayım her zaman Mr. Green Mr. Green
T
Torquel ⭐ 19y
#37
ben bunu kapar

-Resim Silinmiş.
J
Jigsaw ⭐ 19y
#38
Kap hacım senin olsun. mucX
J
JuStWaR ⭐ 19y
#39
kap kaçırma Mr. Green
J
Jigsaw ⭐ 19y
#40

Ben sıkı kof oynarım... Favorim Athena yada Yuridir. Sf çok eskiden oynardım küçükken şimdi oynayacağımı sanmıyorum. Ama WAR3TFT DotaAllstar kapışcaz senle aklımda ... Bu gece kapışalım.. Saat 12 de başlayalım sahura kadar ? Mr. Green extrabeer extraokk

Saat tam 12'de yatağıma girerim. Sabah 7 kalkarım. T_T

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: