Galatasaray bayan basketbol macıydı. Gerçekten keyif verdi 👍 Daha önce niye izlememiştim pişmanım 🙄
İlk defa basketbol ızledim.
· 5 Yanıt · 1.3K görüntüleme 0 okuyor
5 Yanıt
ışıl alben ❤️ ❤️
ben genelde gidiyorum b gs maçlarına. Maçı pek izleyemiyorum ama 😄
allstar maçı keske istanbulda olsaydı 😞 😠
[ Bu mesaj MobileDevice ile atildi ] mobile
ben genelde gidiyorum b gs maçlarına. Maçı pek izleyemiyorum ama 😄
allstar maçı keske istanbulda olsaydı 😞 😠
[ Bu mesaj MobileDevice ile atildi ] mobile

ışıl alben ❤️ ❤️
ben genelde gidiyorum b gs maçlarına. Maçı pek izleyemiyorum ama 😄
allstar maçı keske istanbulda olsaydı 😞 😠
[ Bu mesaj MobileDevice ile atildi ] mobile
nerede peki 😗
ışıl alben ❤️ ❤️
ben genelde gidiyorum b gs maçlarına. Maçı pek izleyemiyorum ama 😄
allstar maçı keske istanbulda olsaydı 😞 😠
[ Bu mesaj MobileDevice ile atildi ] mobile
nerede peki 😗
İzmir..
[ Bu mesaj iPhone ile atildi ] mobile

Oynamayı dene birde bro :)
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap